45 تا 50 بالگرد هوایی به ناوگان اورژانس کشور اضافه می‌شود

وزیر بهداشت گفت: به زودی 45 تا 50 بالگرد هوایی به ناوگان اورژانس کشور اضافه خواهد شد که این امر در گرو تائید سازمان هلال احمر است.

45 تا 50 بالگرد هوایی به ناوگان اورژانس کشور اضافه می‌شودسید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سازمان هلال احمر در آینده‌ی نزدیک اورژانس‌های هوایی را خریداری خواهد کرد. این اورژانس‌ها از لحاظ وزن و سرعت بسیار مدرن هستند و امکاناتی ویژه از جمله دید در شب دارند.

وی اضافه کرد: به طور کلی چه از طریق اتومبیل چه از طریق اورژانس هوایی هدف ما خدمت‌رسانی به مردم در طی زمانی کمتر از 15 دقیقه است.

دکتر هاشمی در پایان افزود: خدمات رسانی سریعتر از طریق اورژانس هوایی در آینده‌ی نزدیک به عملیاتی شدن قرارداد سازمان هلال احمر بستگی دارد. خرید آمبولانس، بالگرد و تعمیر بالگرد از وظایف ما محسوب نمی‌شود بلکه ما عهده‌دار خرید خدمت هستیم البته از روز هوانیروز تاکنون 117 خرید خدمت داشته‌ایم و امیدواریم شاهد همکاری نیروی انتظامی و سازمان هلال احمر باشیم. همچنین ظرف پنج سال آینده 45 تا 50 مورد اورژانس هوایی در اختیار خواهیم داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.