شرایط ورود ژلاتین به کشور

سیروس بلندنظر،شرایط واردات محموله‌های ژلاتین را به کشور بیان نمود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، کارشناس حلال اداره کل نظارت بر مواد خوراکی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و داروگفت: تمامی محموله‌های ژلاتین وارداتی به کشور پس از تایید شرایط فنی و بهداشتی کارخانه تولید کننده خارجی و تایید آنالیزهای مربوطه توسط سازمان غذا و دارو و همچنین تایید حلیت کالای فوق الذکر توسط مراجع ذیصلاح سازمان غذا و دارو و تایید ادره کل نظارت بر مواد خوراکی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو اجازه ترخیص و مصرف پیدا می کنند.
 
وی گفت: در همین راستا تمامی کارخانجات ژلاتین در خارج از کشور پس از تایید شرایط فنی و بهداشتی و بازرسی توسط کارشناسان متخصص سازمان غذا و دارو و طرح در کمیته فنی و قانونی اجازه صادرات محصول خود را به کشور ما پیدا می‌کنند.
 
کارشناس حلال اداره کل نظارت بر مواد خوراکی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو در ادامه افزود: لذا  تا دریافت تمامی مجوزهای مربوطه از ورود هرگونه ژلاتین خوراکی، غیرخوراکی و صنعتی به کشور جلوگیری به عمل خواهد آمد.
 
بلندنظر در پایان گفت: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با ادره نظارت بر فرآورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو در ارتباط باشند.

منبع: فارس
انتهای پیام/
برچسب ها: ژلاتین ، ورود ، محموله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار