اعتراض فرمانداری تهران به ساماندهی وضعیت سیما و منظر شهری

اعتراض فرمانداری تهران در خصوص ساماندهی وضعیت سیما و منظر شهری کیفیت محیطی شهر تهران در یکصد و هشتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران بررسی شد.

اعتراض فرمانداری تهران به ساماندهی وضعیت سیما و منظر شهریبه گزارش خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در یکصد و هشتاد و سومین جلسه علنی شورا که امروز(سه شنبه) در این ساختمان برگزار شد، اعتراض فرمانداری تهران در خصوص ساماندهی وضعیت سیما و منظر شهری کیفیت محیطی شهر تهران مغایر با قانون است.

بر این اساس اعتراض فرمانداری تهران در خصوص ساماندهی وضعیت سیما و منظر شهری کیفیت محیطی شهر تهران، ترکیب اعضای شورای راهبردی در ماده 4 مصوبه با یکدیگر همخوانی نداشته و حضور نمایندگان شورای اسلامی شهر (بند 10 و 11) با حق رأی،دخالت در اجرا محسوب می‌شود .همچنین حضور اعضای مندرج در بند 7 و 8 و 9 ماده مذکور (معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی، رئیس کمیسیون عمران مجلس و رئیس سازمان نظام مهندسی کشور) مبین ایجاد تکلیف در شورای مذکور بوده لذا باید از مدیران محلی در این زمینه استفاده کرد. (رئیس مجمع نمایندگان شهر تهران، رئیس نظام مهندسی استان تهران، و مدیر راه و شهرسازی استان تهران)

گفتنی است ؛ این لایحه برای نخستین بار در سه هفته گذشته تصویب شد و فرمانداری تهران ایراداتی را به این مصوبه گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار