سرخو در یکصد و هشتاد و سومین جلسه شورای شهر تهران مطرح کرد:

تهیه طرح جامع برای وضعیت پارک شهر

رئیس کمیته حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که پارک شهر یکی از پارک‌های قدیمی تهران محسوب می‌شود گفت: باید طرحی جامع برای پارک تهیه شود.

تهیه طرح جامع برای وضعیت پارک شهربه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان محسن سرخو رئیس کمیته حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هشتاد و سومین جلسه علنی شورا که امروز (سه شنبه)در این ساختمان برگزار شد، با بیان این که پارک شهر به عنوان یک پارک قدیمی در شهر تهران محسوب می‌شود، اظهار کرد: همه حصارهای بوستان‌ها تغییر کرده اما حصار و نرده دور تا دور پارک شهر قرار دارد و این پارک را مسدود کرده است.

وی افزود: ورودی پارک شهر بسیار محدود شده است و کمیسیون شهرسازی و معماری و خدمات شهری با همکاری معاونت خدمات شهری شهرداری تهران باید یک طرح جامعی را برای پارک شهر تهیه کنند چرا که محیط پارک شهر بسیار مناسب برای سلامت مردم است و باید به آن توجه بیشتری شود.

سرخو با اشاره به تذکر چند ماه قبل خود در خصوص این که لیست اموال واگذار شده توسط شهرداری به اشخاص حقیقی و حقوقی باید اعلام شود، یادآور شد: پاسخی که از شهرداری دریافت کردیم این بود که به کمیسیون برنامه و بودجه لیست‌ها را ارسال کردیم و همچنین از کمیسیون پیگیر شدیم اما تا این لحظه لیستی به دست بنده نرسیده است.

رئیس کمیته حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: از هیئت رئیسه درخواست دارم که لیست املاک واگذار شده توسط شهرداری را پیگیری کند و یا در خصوص آن در صحن علنی از شهرداری سوال کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار