جدیدی در یکصد و هشتاد و سومین جلسه شورای شهر تهران مطرح کرد:

نواقصی در تصویب اسناد بالادستی وجود دارد

معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که حفظ و گسترش باغات جزء اولویت‌های مهم اعضای شورای شهر است، گفت: در خصوص این امر نواقصی در خصوص تصویب اسناد بالادستی وجود دارد.

نواقصی در تصویب اسناد بالادستی وجود داردبه گزارش خبرنگار حوزه شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان عباس جدیدی معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هشتاد و سومین جلسه علنی شورا که امروز (سه شنبه)در این ساختمان برگزار شد، با تأکید بر این که حفظ و گسترش باغات اطراف تهران جزء اولویت‌ها و دغدغه‌های اعضای شورای شهر است ،اظهارکرد: متاسفانه تا به امروز ارائه طرح‌های حفظ باغات با پیشرفت کندی مواجه بوده است.

 وی با اشاره به اهمیت فضای سبز و گسترش آن در شهر تهران افزود: نواقصی در تصویب اسناد بالادستی وجود دارد.

 معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که 7 طرح برای حفظ باغات تا به امروز به تصویب نرسیده است، تصریح کرد: این 7 طرح باید تا آخر شش ماه سال 94 به تصویب می‌رسید و ابلاغ می‌شد که شامل تدوین طرح موضوعات ساماندهی، طرح توزیع متوازن، طرح حمایت و صیانت از باغات، برنامه حمایتی توسعه کمی و کیفی فضای سبز، و همچنین برنامه جامع حفاظت و ساماندهی شریان‌های طبیعی آب و سیل‌ها است که باید با مشارکت دستگاه‌های اجرایی انجام شود.

جدیدی با تأکید بر این که برنامه‌های اول شهرداری تهران هنوز به اجرای کامل نرسیده است، یادآور شد: این امر تأخیر در ارائه اسناد فوق است این در حالی است که سال دوم اجرایی به نیمه راه رسیده به همین منظور پیشنهاد می‌شود موضوع فوق در رسیدگی به شهرداری ابلاغ شود.

وی با بیان این که سازمان بوستان‌ها از چاه‌های آب به منظور آبیاری درختان استفاده می‌کنند، تصریح کرد: اختلالی در شرکت آب و فاضلاب منطقه یک تهران ایجاد شده که درخواست می‌شود این موضوع هرچه سریع‌تر پیگیری شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار