سمنان؛

اعزام 14 هزار نفر از استان سمنان به اردوی راهیان نور

در سال جاری سفر راهیان نور در سه حوزه دانشجویی، مردمی و دانش‌آموزی انجام می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سرهنگ اسحاق هراسانیان جانشین فرمانده سپاه قائم ال محمد(عج)استان سمنان گفت: تعداد هشت هزار و 500 نفر از این تعداد، دانش‌آموز و فرهنگی هستند.  
 هراسانیان بابیان اینکه امسال نیز برنامه‌ریزی‌های لازم جهت اعزام به سفر معنوی راهیان نور انجام‌شده است تصریح کرد: در سال جاری نیز سفر راهیان نور در سه حوزه دانشجویی، مردمی و دانش‌آموزی انجام می‌شود.
 
جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد (عج) استان از اعزام اولین گروه دانش‌آموزی در چند روز آینده به سفر معنوی راهیان نور خبر داد و گفت: این دانش آموزان سمنان به اردوی راهیان نور غرب کشور اعزام می‌شوند و این روند با اعزام متقاضیان راهیان نور به غرب و جنوب کشور ادامه می‌یابد.

 هراسانیان ،بابیان اینکه هیچ محدودیتی برای اعزام به سفر راهیان نور وجود ندارد خاطرنشان کرد: این آمادگی وجود دارد که هر تعداد متقاضی که قصد سفر به اردوی راهیان نور را داشته باشد اعزام شود.

 وی تصریح کرد: در مناطق غرب و جنوب کشور امکاناتی برای پذیرایی از اردوهای راهیان نور فراهم‌ شده است و خدمات لازم در این زمینه ارائه می‌شود.  

جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد (عج) استان اردوی راهیان نور را راهی در جهت معرفی و شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت به جامعه به‌ویژه نسل جوان و نوجوان دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب نیز تأکید ویژه‌ای برای تداوم این راه دارند و لذا باید هر چه بیشتر در راستای معرفی کردن جلوه‌های عظیم و ارزشمند دفاع مقدس حرکت کنیم.
 
هراسانیان از آمادگی اعزام راهیان نور دریایی نیز خبر داد و گفت: این آمادگی وجود دارد که هرکدام از خبرنگاران استان که متقاضی اعزام به اردوی راهیان نور باشند به اردوی راهیان نور دریایی اعزام شوند.

انتهای پیام/س
برچسب ها: اعزام ، راهیان نور ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.