«بیوه‌‌مرگی تهران» روی پیشخوان کتابفروشی‌ها قرار گرفت

جدید‌ترین کتاب بهاره رضایی از طریق نشر چشمه وارد بازار کتاب شده است.

بهاره رضایی شاعر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره  این کتاب گفت: «بیوه‌مرگی تهران» پنجمین کتاب من در حوزه شعر محسوب می‌شود. این کتاب با کتاب قبلی من «تشریفات» تفاوت‌های زیادی دارد.

وی گفت: من خوشبختانه شاعر پرکاری به لحاظ انتشار کتاب نیستم! و در این فضای پر انباشت کتاب شعر برای من کیفیت و تفاوت‌ها اهمیت بیشتری دارد.

وی افزود: این روزها بسیاری از شاعران سالی یک یا دو کتاب شعر منتشر می‌کنند که اغلب آن‌ها به یکنواختی فضا و روزمرگی در شعر نزدیک می‌شوند.
 
وی در خصوص کتابش گفت: «بیوه‌مرگی تهران» حاصل فاصله و تنفس من از کتاب‌های قبلی است. در این کتاب سعی کرده‌ام به فضا‌سازی و لحن‌های تازه‌تری در شعر نزدیک شوم.

رضایی گفت: عنوان کتاب به نوعی خلاصه کتاب هم شاید محسوب شود. این کتاب دغدغه‌های اجتماعی من در فضای شعر و زیست من بیش از بیست‌سال در تهران و فراز و فرود‌های اجتماعی زندگی و شهر تهران است! این کتاب به نوعی در ارتباط با زیست فرهنگی من در تهران و همزمان سفرهایم به نقاط دیگر دنیاست.
 
گفتنی است؛ این کتاب از دریچه نشر چشمه روی پیشخوان کتابفروشی‌ها قرار گرفته است. از جمله مجموعه‌های دیگر این شاعر می‌توان به «آنیتا عروس چهار فصل سکوت»، «تشریفات» و «خدا خواب‌ تازه‌تری برایم دیده است» اشاره کرد.

شایان ذکر است؛ کتاب «بیوه‌مرگی تهران» در 93 صفحه به شمارگان 1000 نسخه در سبک سپید با قیمت هفت هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.