اردبیل؛

کاهش تصادفات جاده‌ای در کشور

رئیس پلیس ناجا گفت: در ۳ ماهه نخست امسال میزان تصادفات جاده‌ای در سطح کشور ۵ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سرهنگ محمدحسین حمیدی در نشست با مسئولان پلیس‌راه استان اردبیل، اظهار داشت: براساس بررسی‌ها و آمارهای موجود در 3 ماهه نخست امسال میزان تصادفات جاده‌ای در سطح کشور 5 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

وی با اشاره به مرحله پایانی سفرهای تابستانی بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده نیروهای پلیس‌راه و سایر نیروهای امدادی در کشور از آمادگی کاملی برای ارائه خدمات به مسافران و تردد‌کنندگان از محورها و جاده‌های کشور برخوردار هستند و امیدواریم شاهد کاهش تصادفات در جاده‌های کشور باشیم.

حمیدی با بیان اینکه جریمه‌های پایین رانندگی سبب می‌شود تا برخی رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه نداشته و تخلفات مکرری را انجام دهند، گفت: باید این جرائم براساس نرخ تورم محاسبه و تعیین شود تا به عنوان عاملی مهم در پیشگیری از تخلفات رانندگی مهم و موثر باشد.

رئیس پلیس ناجا در ادامه با قدردانی از فعالیت‌ها و اقدامات پلیس‌راه استان اردبیل تصریح کرد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات به‌موقع شاهد کاهش تصادفات رانندگی در سطح استان اردبیل در چند سال اخیر بودیم که امیدواریم این کاهش در تصادفات رانندگی بیش از گذشته با مدیریت شایسته و مناسب و برنامه‌ریزی‌های اساسی تداوم داشته و امنیت را در جاده‌های استان شاهد باشیم.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.