احساسی شدن گواردیولا در پی طوفان لواندوفسکی مقابل ولفسبورگ

پنج گل مهاجم لهستانی باواریایی‌ها مقابل ولفسبورگ سرمربی اسپانیایی این تیم را شگفت‌زده کرده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال بایرن مونیخ شب گذشته (سه‌شنبه) در چارچوب هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های آلمان در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا با پنج گلی که روبرت لواندوفسکی یک تنه به ثمر رساند، با نتیجه 5 بر یک ولفسبورگ، نایب قهرمان فصل گذشته را مقابل 75 هزار هوادار خودی در هم کوبید تا انتقام باخت 4 بر یک فصل گذشته‌اش در رقابت‌های بوندس‌لیگا و شکست سوپرجام را از شاگردان دیتر هکینگ بگیرد.

پپ گواردیولا که پیش از این بازی از ولفسبورگ به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی نام برده بود، در پی پیروزی پرگل شاگردانش مقابل ولفسبورگ در تمجید از مهاجم لهستانی باواریایی‌ها گفت: پیش از این هرگز چنین چیزی را تجربه نکرده بودم، چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی. پنج گل در 9 دقیقه، واقعاً برای روبرت خوشحالم. ما در 45 دقیقه نخست خوب نبودیم، اما در نیمه دوم در 9 دقیقه پنج گل به ثمر رساندیم. نمی‌توانم در این خصوص توضیحی بدهم.

ژروم بواتنگ، مدافع ملی‌پوش بایرنی‌ها هم اظهار داشت: لواندوفسکی یکی از بهترین مهاجمان جهان است. خوشحالم که او همی‌تیمی من است.

سرخپوشان مونیخی با این برد بزرگ 18 امتیازی شدند و بار دیگر به صدر جدول رده‌بندی بوندس‌لیگای آلمان بازگشتند. در این جدول دورتموند با 18 امتیاز و ولفسبورگ با 11 امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

منبع: تسنیم
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.