ارومیه؛

دیدار معاون استاندار با فرماندهان آذربایجان غربی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرماندهان مرزبانی و انتظامی آذربایجان غربی دیدار و از تلاش های شبانه روزی آنان در تامین امنیت استان قدردانی کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ علیرضا رادفر به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور در محل کار سردار عباسی فرمانده مرزبانی و سردار اصلانی فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی از تلاش های شبانه روزی آنان در تامین امنیت استان قدرانی کرد.

وی در این دیدارها تاکید نمود: امنیت پایدار در استان مرهون تلاش خستگی‌ناپذیر نیروهای با اقتدار مرزبانی و نیروی انتظامی می باشد.

رادفر در ادامه با اشاره به اهمیت وجود امنیت روانی پایدار در جامعه افزود: حاکم کردن امنیت روانی در جامعه بسیار حائز اهمیت است چرا که سایر فعالیت های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ... در بستر امنیت محقق می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همچنین بر ضرورت بهره گیری از توان و مشارکت مردم در انجام امور تاکید کرد و گفت: استفاده از مشارکت مردم و به طور کلی تکیه بر رویکرد اجتماعی محور در مسائل مختلف به طور جدی مورد تاکید دولت تدبیر و امید است و ما نیز در استان این موارد را در دستور کار قرار داده ایم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار را در این دیدار مدیرکل سیاسی و انتخابات، مدیرکل امنیتی و انتظامی، مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی، دبیر شورای تامین و مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری همراهی می کردند


انتهای پیام/گ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.