فیصل المقداد عملیات ضد تروریستی روسیه در سوریه را اثربخش دانست

یکی از مقامات عالی رتبه سوریه از حملات هوایی روسیه علیه مواضع تروریست‌های تکفیری مورد حمایت خارج در کشورش استقبال کرد و این حملات ضد تروریستی را اثربخش دانست.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، فیصل المقداد، معاون وزیر خارجه سوریه، روز جمعه در مسکو، پایتخت روسیه، اعلام کرد عملیات‌های ضد تروریستی روسیه، سوری‌ها را امیدوار کرده است که سرزمین آن‌ها سرانجام از چنگ ستیزه‌جویان تکفیری آزاد خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: «دوستان روسی ما بارها تصریح کرده‌اند بر مبنای قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل، با تروریست‌ها می‌جنگند بنابر این وقتی دوستان روسی ما، به عنوان مثال، عملیاتی را دیروز اجرا کردند و از شلیک موشک‌های کروز برای حمله به اهداف تروریستی استفاده کردند، به صراحت درباره شمار موشک‌ها و اهداف مورد اصابت، گزارش دادند».

مقداد همچنین افزود: نیروی هوایی روسیه به طور موفقیت آمیز از نیروهایی زمینی سوریه پشتیبانی کرده و حملات هوایی مسکو منطبق با قوانین بین‌المللی بوده است.

این مقام عالی رتبه سوریه همچنین تاکید کرد: دولت دمشق از همه تلاش‌های جامعه بین المللی برای مبارزه با تروریسم در این کشور عربی بحران‌زده استقبال می‌کند.

وزارت دفاع روسیه روز جمعه اعلام کرد: حدود 300 شبه‌نظامی تکفیری از جمله دو سرکرده ارشد گروه تروریستی داعش در حملات ضد تروریستی در مناطق مختلف سوریه کشته شده‌اند.

منبع: پرس تی وی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.