معاون وزیر ارشاد : دولت برای رفع مشکلات حوزه فرهنگ و هنر تلاش می کند

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تمام سعی مدیران این وزارتخانه در دولت تدبیر و امید، رفع مسائل و مشکلاتی است که در حوزه فرهنگ و هنر پا برجا مانده است.

به گزارش گروه وب گردی باشگاه خبرنگاران جوان  علی اصغر کار اندیش روز یکشنبه در نشست با کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: این وزارتخانه به دلایل مختلف گذشته در حوزه امکانات و تجهیزات مظلوم واقع شده است.

وی ادامه داد : دولت یازدهم در مقطعی بر سرکار آمد که در تحریم شدید اقتصادی و کمبود اعتبارات به سر می برد اما با همه مسائل و مشکلاتی که از گذشته روی دوش دولت سنگینی می کرد سعی نمودیم در بهبود شرایط موثر باشیم.

کاراندیش اظهار امیدواری کرد که با مساعد شدن شرایط مناسب کشور در حوزه اقتصاد، بخشی از مشکلاتی که اصحاب فرهنگ و هنر را آزرده خاطر نموده است حل و فصل شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با بیان اینکه در گذشته تمام بودجه ها و فعالیت ها در تهران متمرکز بود افزود: این وزارتخانه معتقد است که باید اعتبارات بیشتری به سمت استانها سوق پیدا کند.

وی همچنین به برخی از تفویض اختیارات صورت گرفته به مجموعه ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استانها اشاره کرد و گفت: استانها با اختیاراتی که به انها داده شده در تصمیم گیری ها با فضای آزادانه تری می توانند فعالیت نمایند.

کاراندیش از استان یزد بعنوان یک استان فرهنگی یاد کرد و افزود : خوشبختانه در این استان با همت و تلاشی که وجود داشته فعالیت های فرهنگی و هنری در خور شایسته ای انجام شده است.

منبع : ایرنا

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.