مشهد؛

مهلت ثبت نام آزمون قرآن و عترت در خراسان رضوی تمدید شد

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: مهلت ثبت نام در چهاردهمین آزمون قرآن و عترت تا 25 مهرماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام محمد تقی کاظمی نسب در نشست چهاردهمین آزمون قرآن و عترت که با حضور مدیران موسسات قرآنی در سالن مدرس برگزار شد با بیان این خبر گفت: مشهد الرضا(ع) و استان خراسان رضوی دارای ظرفیت های فراوان قرآنی است، اگر از همه ظرفیت ها و توانمندی ها استفاده شود آمار ثبت نام کنندگان در آزمون بالا خواهد رفت، باید تلاش کنیم تمامی موسسات قرآنی در اطلاع رسانی این آزمون همکاری نمایند تا آزمون خوبی برگزار نماییم .

وی افزود: اگر آمار مناسبی داشته باشیم حمایت های خوبی هم از معاونت قرآن و عترت به این استان اختصاص خواهد یافت.

در ادامه جلسه حمید صمدی سرپرست اداره تبلیغ و ترویج در خصوص آزمون توضیحاتی را در اختیار مدیران موسسات و تشکل های قرآنی قرار داد و افزود: شهرستانهای سبزوار، کاشمر و مشهد به ترتیب بیشترین آمار ثبت نام شدگان را تاکنون داشته اند.

وی ادامه داد: ثبت نام در چهاردهمین آزمون سراسری قرآن و عترت از طریق سایت www.quranedu.ir می باشد، رشته های اصلی این آزمون حفظ قرآن، ترجمه و مفاهیم قرآن، تدبر در قرآن و ترجمه و مفاهیم نهج البلاغه می باشد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.