تحویل 6 پهپاد به سازمان محیط زیست

مدیرکل اداره حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به تفاهم‌نامه امضا شده بین سازمان حفاظت محیط زیست و معاونت فناوری ریاست جمهوری، از تحویل 6 پهپاد به این سازمان خبر داد و افزود: ممیزی جدید مراتع شروع شده است و سازمان جنگل‌ها و مراتع باید آن را به استانداری‌ها تحویل دهد.

گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوانمحمد هادی حیدرزاده ، در مورد روند استفاده از پهپاد برای پایش مناطق حفاظت شده گفت: یک پهپاد استیجاری از بخش خصوصی که طرف قرارداد وزارت دفاع است، گرفته‌ایم و اگر نتیجه آن مطلوب باشد نسبت به خرید آن اقدام خواهیم کرد.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه‌ منعقد شده بین سازمان حفاظت محیط زیست و معاونت فناوری ریاست جمهوری افزود: طبق این تفاهم‌نامه قرار شده شش پهپاد از طریق معاونت فناوری در اختیار این سازمان قرار گیرد که یکی از آنها متعلق به استان تهران است و به این استان تحویل داده خواهدشد.

مدیر کل اداره حفاظت محیط زیست استان تهران در بخش دیگر گفت‌وگو در مورد ایستگاه‌های محیط بانی در پارک‌های ملی خجیر و سرخه‌حصار اظهار کرد: کار عمرانی ایستگاه محیط‌بانی پارک ملی خجیر در نزدیکی سد ماملو شروع شده و برای پارک ملی سرخه‌حصار نیز روند حقوقی آن برای مناقصه در حال انجام است.

وی همچنین با اشاره به اینکه سازمان جنگل‌ها و مراتع ممیزی مراتع را شروع کرده گفت: قرار شده در مصوبه سه‌ماهه گزارش آن را به استانداری ارائه بدهد.
منبغ:ایسنا
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار