زاکانی در جمع خبرنگاران:

پیام رهبر معظم انقلاب باید فصل‌الخطاب موافقین و مخالفین برجام باشد

رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام گفت: پیام امروز رهبر معظم انقلاب باید به عنوان فصل‌الخطابی برای موافقین و مخالفین برجام باشد.

پیام رهبر معظم انقلاب باید فصل‌الخطاب موافقین و مخالفین برجام باشد
 به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زاکانی رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به پیام مهم رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: پیام عمیق و سرنوشت‌ساز رهبر معظم انقلاب بار دیگر یادآور نعمت مبارک ولایت مطلقه فقیه و حبل‌المتین است که به واسطه آن مدیریت الهی، وحدت در جامعه تجلی پیدا کرد و عزت، سربلندی،کرامت، ظلم‌ستیزی و حق‌خواهی نظام جمهوری اسلامی ایران نمایان شد.
 
وی در ادامه با بیان اینکه باید به درگاه الهی شکر کرد و این نعمت بزرگ را قدردان بود، گفت:  پیام مهم امروز رهبر معظم انقلاب باید فصل‌الخطابی برای موافقین و مخالفین برجام باشد و انشالله منشا صحیح مخالفت‌ها و موافقت‌ها ماجور به درگاه الهی باشد.
 
رئیس کمیسیون برجام با اشاره به تقدیر رهبر معظم انقلاب از زحمات مجلس و کمیسیون ویژه برجام گفت: از ایشان که لطف کردند و پیرامون کار مجلس و کمیسیون برجام اظهار لطف و محبت فرمودند، سپاسگذاریم و انشالله نمایندگان مجلس و اعضای هیئت دولت تا آخرین نفس در خدمت رهبر معظم انقلاب خواهند بود و این پیام وحدت آفرین، بصیرت بخش و مسئولیت‌زا منشا  تحول و منشا بازبینی شکاف‌هایی قرار خواهد گرفت که مانع از خدمتگزاری صحیح به مردم عزیز کشورمان بود.
 
زاکانی افزود: امیدواریم بتوانیم همه فرازهای موجود در این پیام را خوب درک کرده و تلاش و مجاهدت زایدالوصفی را برای عملی کردن این مطالبات به حق فراهم کنیم.
 
وی برهمین اساس تصریح کرد: قوای سه‌گانه و همه مسئولان کشور باید تلاش کنند تا این سطح از اقتدار و تدبیر نظام جمهوری اسلامی ایران در مصاف با قدرت‌های بین‌المللی منشا یک جهش و حرکت به سمت اهداف انقلاب اسلامی و باز شدن گره‌ها از زندگی مردم و گشایش‌های اقتصادی در جامعه با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و تلاش بیشتر دولتمردان باشد.
 
نماینده مردم تهران در مجلس در پایان تاکید کرد:‌ مجددا اعلام آمادگی می‌کنیم و از همه قصور و تقصیرهایی که تاکنون داشته‌ایم از درگاه خداوند و رهبر معظم انقلاب پوزش می‌طلبیم و امیدواریم در آینده بیش از گذشته در خدمت اهداف و آرمان‌های انقلاب و گوش به فرمان رهبری خدمتگزار مردم باشیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار