نقوی‌حسینی در نطق میان‌دستور:

هر کسی به دنبال پهن کردن فرش قرمز برای آمریکا باشد،خائن به ملت است

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: اگر کسانی چه عمدا و چه سهوا به دنبال پهن کردن فرش قرمز برای آمریکا باشند، خائن به ملت هستند.

هر کسی به دنبال پهن کردن فرش قرمز برای آمریکا باشد،خائن به ملت است
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در جلسه علنی امروز دوشنبه 4 آبان‌ماه در نطق میان‌دستور خود گفت: آمریکا همیشه و در همه اعصار دشمن ملت ایران بوده و خواهد بود، تاریخ روابط سیاسی آمریکا با ایران چیزی جز خیانت، جنایت، دخالت و توطئه علیه ملت ایران نیست.

وی افزود: خون جوانان این مملکت در سالهای پیروزی انقلاب اسلامی با گلوله‌های آمریکایی به زمین ریخته شد. توطئه درگیری قومیت‌ها در اولین سالهای انقلاب، ظهور گروه‌های تروریستی از جمله منافقین که تاکنون هزاران شهید را از ملت گرفته‌اند، حادثه طبس و کودتای نوژه ، 8 سال جنگ تحمیلی صدام علیه ملت ایران کار آمریکا بود و بعد از دوران دفاع مقدس هم انواع و اقسام تهدیدات، فشارها،تحریم‌ها از سوی آمریکا علیه ملت اعمال شده و می‌شود.

نقوی حسینی تصریح کرد: فتنه 88 تمام‌عیار کار آمریکایی‌ها بود، چرا که آمریکایی‌ها به دنبال براندازی بوده و هستند، منتها مسیر و روش خود را در دوره‌های مختلف تغییر می‌دهند و امروز هم به دنبال بهره‌گیری از برجام و دیپلماسی لبخند برای دشمنی با ملت ایران و براندازی جمهوری اسلامی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت:  اگر کسی یا کسانی در کشور به دنبال تطهیر آمریکا و لاپوشانی جنایات و خیانتهای آنها بر ملت ایران باشند و بخواهند فرش قرمز برای آنان پهن کنند، عمدتا یا سهوا خائن به ملت، کشور، امام (ره) و شهدا هستند.

وی اضافه کرد: دولت و مجلس و همه دست‌اندرکاران کشور با دقت تمام مراقب رفتار مستکبر و عهدشکن آمریکا باشند تا زمینه نفوذ و دخالت و نقش‌آفرینی در کشور و منطقه پیدا نکنند، که جز خیانت در حق ملت ایران کار دیگری انجام نخواهند داد.

نقوی حسینی با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به رئیس جمهور در رابطه با برجام هم گفت: فصل‌الخطاب برجام نامه رهبری است، دولت، مجلس و سایر قوا باید همه توان خود را به کار بگیرند تا آنچه که رهبری ابلاغ کرده‌اند، به ویژه رعایت 9 شرط از سوی مقام معظم رهبری اجرایی و عملیاتی شود.

وی افزود: از دولت انتظار می‌رود برنامه اجرایی خود را برای تحقق شرایط 9 گانه اعلام کند، در این مسیر هرنوع موضع‌گیری و اقدام جریانی و سیاسی که منجر به پیدایش کاسبان برجام شود، خلاف منافع و وحدت ملی است، چرا که مسئله هسته‌ای مسئله‌ کشور است و برخورد جناحی و جریانی با آن خلاف منافع ملی است.

این نماینده مردم ورامین در مجلس اظهار داشت: شرایط رکود علی‌رغم ادعاهای دولت بر اقتصادکشور حاکم است و بحران بیکاری را در پی دارد، به خصوص قشر عظیم تحصیلکردگان که امروزه در هر خانواده‌ای یکی دو نفر تحصیلکرده بیکار وجود دارد، در چنین شرایطی کارگران اولین قشری هستند که به شدت آسیب می‌بینند.

نقوی‌حسینی در بخش دیگری از نطق میان‌دستور خود با اشاره به اظهارات رئیس مجلس گفت: اظهارات آقای لاریجانی رئیس مجلس از جسورانه درست نبود، امام حسین (ع) و یارانش در عاشورا جسورانه با دشمن نبرد و از حق دفاع کردند، امام علی (ع) جسورانه از پیامبر اسلام (ص) دفاع کرد، حضرت امام (ره) جسورانه بر آمریکا یورش برد، رزمندگان اسلام جسورانه بر دشمن و متجاوزان حمله کردند، اما خیلی‌ها در جنگ صفین، در عاشورا، در فتنه 88 محتاطانه عمل کردند و ساکتین فتنه شدند، البته در برجام هم خیلی‌ها محتاطانه عمل کردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، علنی ، صحن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار