راه‌اندازی بازار روز دلناز شهر ملارد

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر ملارد گفت: احداث بازار روز دلناز شهر ملارد در مساحتی به وسعت 21 هزار متر مربع و در سه طبقه از طرح‌های اولویت‌داری است که از سوی مدیریت شهری این منطقه با جدیت پیگیری می‌شود.

راه‌اندازی بازار روز دلناز شهر ملارد
محبوب اکبری، رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر ملارد در گفت‌و‌گو با  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: ارتقاء زیرساخت‌های شهری و افزایش کمی‌ و کیفی سطح خدمات از اصلی‌ترین اهداف مدیریت شهری ملارد به شمار می‌رود.

وی افزود:‌ پروژه‌های متعددی در عرصه‌های فرهنگی، ورزشی، عمرانی در این منطقه تعریف شده که به تدریج عملیاتی خواهد شد.

اکبری گفت: پروژه بازار روز دلناز به وسعت 21 هزار متر مربع در سه طبقه از نمونه طرح‌هایی است که با هدف تسهیل روند توزیع اقلام مورد نیاز شهروندان ساکن در این منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر ملارد عنوان کرد: بهسازی و نوسازی معابر پیاده‌رو و سواره‌رو ظرف 2 سال اخیر از دیگر طرح‌های شهری تعریف شده در ملارد محسوب می‌شود که در اقصی نقاط این شهر پیگیری می‌شود و تاکنون نیز بخش قابل توجهی از خیابان‌ها و کوچه‌های ناحیه مذکور زیر پوشش آسفالت قرار گرفته است.

اکبری یادآور شد: کمبودهای زیربنایی در این شهر پرجمعیت در عرصه‌های گوناگون محسوس است، اما تلاش ما بر بهبود وضعیت موجود و رفع چنین کمبودهایی استوار است و امیدواریم با تدابیر اصولی و هوشمندانه‌ای که اتخاذ شده، روند تحقق توسعه و شکوفایی پایدار با سرعت فزاینده و مضاعفی طی طریق کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار