جلسه پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به شهرستان ملارد برگزار شد

جلسه پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به شهرستان ‌ملارد با حضور فرماندار و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

جلسه پیگیری مصوبات رئیس جمهور به شهرستان ملارد برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهمن خطیبی فرماندار ‌ملارد در نشست پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به این شهرستان که با حضور جمعی از مسئولان منطقه‌ای و استانی برگزار شد، اظهار کرد: طرح های متعددی در حوزه های گوناگون اعم از درمانی، ورزشی، روستایی و صنعتی مصوب شده که با پیگیری دستگاه های ذیربط به ثمر می‌نشیند.

وی افزود: تحقق اهداف و برنامه های تعیین شده با همیاری و هم افزایی مضاعف میسر می‌شود و به طور یقین با همت و پشتکار فزاینده می‌توان به توفیقات برجسته ای دست یافت.

در ادامه این مراسم حسین گروسی نماینده مردم شهریار و ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه بیمارستان ‌ملارد به عنوان یکی از مهم ترین طرح های موجود در منطقه مذکور گفت: 45میلیارد تومان اعتبار برای پیگیری عملیات احداث این پروژه از سوی دولت در نظر گرفته شده که به طور یقین با بهره برداری از آن، نشاط اجتماعی در مردم ساکن در این شهرستان به نحو فزاینده ای تقویت خواهد شد.

وی افزود: 1000میلیارد تومان نیز تسهیلات برای کمک به واحد های صنعتی و تولیدی در قالب وام مد نظر قرار گرفته شده که با تزریق آن بخش قابل توجهی از مشکلات عرصه تولید در این شهرستان رفع خواهد شد.

گفتنی است ؛ در پایان این مراسم روسای ادارات ورزش و جوانان و بهداشت و درمان با ارائه گزارش عملکردی از مجموعه تحت مدیریتی خویش، نیازها و الزامات ضروری طرح های عمرانی این شهرستان را به بحث و تبادل نظر گذاشتند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار