مسیرهای منتهی به مرز مهران برای رفاه زائران اربعین مرمت شد

دبیر کمیته حمل و نقل ستاد اربعین با اشاره به صدمات سیل اخیر به راه‌های استان ایلام گفت: از آنجا که 70 درصد زائران اربعین از جاده ایلام به مرز مهران استفاده می‌کنند، مرمت بخش‌های آسیب دیده به طور کامل انجام شد.

محمد جواد عطرچیان، دبیر کمیته زیرساخت‌ها، سوخت و حمل و نقل ستاد اربعین در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، بهسازی و مرمت مسیر‌های مورد استفاده زائران اربعین را از جمله اقدامات این کمیته بر شمرد و توضیح داد: سیل اخیر در استان‌های غربی کشور علاوه بر صدمه زدن به بخش‌های قدیمی جاده ایلام به مهران، منجر به تخریب اقدامات بهسازی و مرمت شد.

وی در خصوص اقدامات بهسازی و مرمت جاده ایلام به مهران بیان کرد: تعویض روکش آسفالت، تعریض شانه راه، کله‌گیری در جاده 120 کیلومتری ایلام به مهران انجام گرفت.

دبیر کمیته زیر ساخت‌ها، سوخت و حمل و نقل ستاد اربعین 2 بانده کردن جاده 11 کیلومتری شهر مهران تا پایانه مرزی این شهر را از دیگر اقدامات این کمیته دانست و اظهار داشت: برای هر باند رفت و برگشت دو لاین عبوری وجود دارد و روشنایی این جاده نیز تأمین شده است.

عطرچیان در پایان خاطرنشان کرد: بهسازی و مرمت مسیر سوسنگرد به چذابه و تبدیل جاده خرمشهر و شلمچه به یک بزرگراه دو طرفه و تأمین روشنایی در سایر مسیر‌های مورد استفاده زائران اربعین 94 صورت گرفته است.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار