قزوین؛

تبلیغات مناسب و معرفی استان قزوین موجب افزایش جذب گردشگر می شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگی استان قزوین گفت: در صورت تبلیغات مناسب و معرفی همه جانبه قزوین می توان به رونق گردشگری در استان کمک کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛حضرتی یادآورشد: بازاریابی و تبلیغات در رونق گردشگری استان بسیار تاثیرگذار است و در حال حاضر بخش عمده‌ای از گردشگران ورودی به استان در قالب سفرهای انفرادی یا گروهی و با تورهای رسمی به ایران مسافرت می‌ کنند و تجربه دیگر گردشگران در انتخاب کشور، شهر ومحل بازدید بسیار تعیین کنده است.

وی بیان کرد: بر این اساس بناهای تاریخی مانند مسجد جامع، چهلستون، مسجد،  مدرسه حیدریه و مجموعه بازار بیشتر مورد توجه و بازدید گردشگران خارجی قرار گرفته که اگر به موضوع تبلیغات توجه بیشتری شود این روند افزایش خواهد یافت.

محمدعلی حضرتی افزود :در شرایطی که بسیاری از کشورهای اطراف ایران با مشکلات امنیتی درگیر هستند ایران به عنوان کشوری با امنیت بالا توانسته مطرح شود که از فرصت باید برای ورود گردشگر استفاده کنیم.

وی افزود: یکی از شاخصه های مهم در رونق گردشگری وجود امنیت است و بدون آن نمی توان در این بخش هیچ کاری را محقق کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین یادآورشد: در سالهای اخیر به دلیل رونق بازار گردشگری در کشورهایی چون عراق، اردن، سوریه، مصر و تونس، گرایش گردشگران خارجی برای حضور در ایران کمتر بود اما با تغییر شرایط عمومی و ناامن شدن منطقه و امنیت بالایی که در نظام جمهوری اسلامی وجود دارد خوشبختانه شاهد افزایش ورود گردشگران خارجی به کشور هستیم.

انتهای پیام/س

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.