قزوین؛

آغاز عملیات اجرایی باغ‌موزه دفاع مقدس قزوین ظرف یک ماه آینده

معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ظرف یک ماه آینده پروژه باغ‌موزه دفاع مقدس استان قزوین اجرایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگارارن جوان از قزوین ؛ منوچهر حبیبی در جلسه شورای سیاستگذاری کنگره 3 هزار شهید استان قزوین افزود: زمینی به مساحت 10 هکتار برای احداث باغ موزه قزوین در نظر گرفته شده که تاکنون 6.8 هکتار آن به صورت کامل تملک شده و سند زده شده است تا در اختیار باغ موزه قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: طراحی، نقشه و مشخصات کل سایت در چند فرمت آماده شد که در نهایت دو نمونه نهایی آن برای تأیید به بنیاد مرکز در تهران ارسال شد.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد: یک هفته قبل از این از سوی بنیاد مرکز اعلام شد که یکی از دو نمونه طراحی انجام شده تأیید و آماده اجرا است بنابراین طرح مورد نیاز احداث باغ موزه را در اختیار داریم.

حبیبی با اشاره به تعیین پیمانکار اجرای پروژه باغ موزه دفاع مقدس گفت: سازمان بسیج سازندگی نیز به عنوان پیمانکار پروژه احداث باغ موزه استان قزوین انتخاب شد.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین با اشاره به اعتبار اولیه ابلاغ شده برای آغاز پروژه باغ موزه دفاع مقدس اظهار کرد: 200 میلیون تومان برای آغاز پروژه باغ موزه دفاع مقدس ابلاغ شده است.

حبیبی افزود: دستگاه‌های خدمات‌رسان برای همکاری اعلام آمادگی کرده‌اند و فقط زمان کلنگ‌زنی پروژه باید اعلام شود تا اجرای پروژه را به صورت رسمی آغاز کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ظرف یک ماه آینده پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.