قزوین؛

دو سانحه رانندگی در آزاد راه قزوین - کرج دو مصدوم برجای گذاشت

رییس پلیس راه استان قزوین از وقوع دو حادثه رانندگی در آزاد راه قزوین - کرج خبر داد و گفت: این سوانح رانندگی دو مجروح نیز برجای گذاشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛سرهنگ بهرام زینلی شامگاه سه شنبه با اعلام این خبر افزود: در نخستین سانحه رانندگی که در ساعت 19 و 30 دقیقه و در کیلومتر 11 لاین جنوبی آزاد راه قزوین - کرج روی داد، یک دستگاه وانت نیسان به علت سرعت زیاد در جاده لغزنده با یک دستگاه پژو روآ و دو دستگاه پراید برخورد کرد.

وی با اشاره به مقصر بودن راننده وانت نیسان نسبت به سه وسیله نقلیه دیگر، یادآور شد: در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو پژو روآ مصدوم و به مراکز درمانی منتقل گردید.

سرهنگ زینلی ادامه داد: در حادثه دوم که در کیلومتر 7 آزاد راه قزوین - کرج و در ساعت 21 روی داد یک دستگاه سواری پژو پارس با یک دستگاه کامیون برخورد کرد.

به گفته وی، علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه توجه نکردن راننده پژو پارس به جلو گزارش شده است.

وی اضافه کرد: یکی از سرنشینان پژو پارس در این سانحه مصدوم و به بیمارستان انتقال یافت.

این مسوول انتظامی با اشاره به بارش باران در تمامی محورهای استان، خاطرنشان کرد: حرکت حداکثر 70 کیلومتر بر ساعت در هنگام بارندگی، رعایت فاصله طولی با خودرو مقابل، پرهیز از سبقت های بی مورد و کاهش سرعت در پیچ های جاده ای از نکات مهمی است که رانندگان بایستی به آن توجه داشته باشند.

رییس پلیس راه استان قزوین در پایان افزود: از رانندگان می خواهیم ضمن اطمینان داشتن به سلامت خودرو خود قبل از حرکت، از سالم بودن برف پاک کن ها، چراغ ها، و بخاری ماشین خود اطمینان حاصل کرده و با توجه به فرارسیدن فصل سرما به همراه خود زنجیر چرخ، سوخت کافی، توشه غذایی و آب آشامیدنی داشته باشند.

استان قزوین دارای شش هزار 671 کیلومتر راه است که 217 کیلومتر آن آزادراه، 267 کیلومتر بزرگراه، یک هزار 367 کیلومتر راه اصلی و فرعی و چهار هزار و 820 کیلومتر راه روستایی می باشد.

انتهای پیام/س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.