مشهد؛

برگزاری دومین نشست تخصصی کارگروه های قطار شهری کشور در مشهد

مدیر عامل اتحادیه قطارهای شهری کشورگفت: تبادل نظر و انتقال تجارب از رویکردهای نوین برای پیگیری مسائل مربوط به قطارشهری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ احمدزاده در حاشیه دومین نشست تخصصی کارگروه های قطار شهری افزود:برگزاری نشست های تخصصی و کار گرو های تخصصی در زمینه صنعت  قطار شهری و انتقال تجارب و اطلاعات در زمینه صنعت ریلی و ارتباطاتت مورد نیاز قطار شهری قطعا تاثیر خواهد داشت.

وی تصریح کرد:در حال حاضر 6 کمیته فنی و تخصصی در اتحادیه های قطار شهری کشور داریم که کارنامه درخشانی در انتقال تجارب ارائه داده اند و نشانه دادند که این صنعت دارای قابلیت و ظرفیت های بسیار فراوانی است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت قطار شهری مشهد را خوب ارزیابی می کند ، ادامه داد: قطار شهری مشهد به عنوان دومین قطار شهری موجود در کشور بعد از متروی تهران و از ترکیب فنی بسیار بالایی برخوردار است. 

مدیرعامل قطار شهری مشهد در این همایش گفت:این نشست تخصصی با هدف بررسی مشکلات و موانع خوط ریلی و رسیدن به هدف گذاری های شهری مختلف انجام می شودکه مشهد به عنوان یکی ازپیشگامان خطوط ریلی در ایران مطرح است.

کیامرز افزود:درجلسات تخصصی که در مدت دو کمبودها و موانع اجرایی که در مسیر پیشرفت پیشرو داریم بررسی می شودو کارگرو ها به موضوعات مختلف از جملهeps و موضوعات احداث تونل و مسائل مربوط به آثار باستانی و همچنین موانع مالی مرورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه اطلاعات و نتایج این کارگروه ها به اتحادیه قطار شهری کشور ارسال می شود ادامه داد: نتایج  این کارگرو ها به تهران ارجاع خواهد شد و برای مجلس و هیئت دولت نیز ارسال می شود تا موضوعاتی که در این کارگرو ها بررسی شده و تایید شدن عملیاتی و اجرا شوند. 

مدیرعامل قطار شهری مشهد تصریح کرد : در نشست تخصصی قطارشهری از 9 شهر کشور که دارای مترو هستند از جمله تهران،شیراز،اصفهان، کرمانشاه در این نشست شرکت دارند.

نشست تخصصی کارگروه های قطار شهری به مدت دو روز تا فردا در مشهد برگزار می شود.

انتهای پیام/س
برچسب ها: قطار شهری ، نشست ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.