مشهد؛

مهار آتش در مغازه عینک فروشی در مشهد

افسر نگهبان سازمان آتش‌نشانی مشهد از وقوع حریق در یک باب مغازه عینک فروشی در خیابان ابن سينای این شهر خبر داد .

مهار آتش در مغازه عینک فروشی در مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان، سر آتش یار ایوب خجسته افزود : در این آتش سوزی که مقارن ساعت 16:26 دقیقه عصر امروز در ابتدای خیابان ابن سينا رخ داد ، به علت نامعلومی که در دست بررسی است،  فروشگاه عینک و تعمیرات آن دچار آتش سوزی شده بود.  
 
وی با اشاره به عدم حضور مالک در هنگام وقوع حریق ، تصریح کرد : مالک با مراجعه به مغازه و مشاهده دود ناشی از حریق در فضای اطراف مغازه بلافاصله با برقراری تماس با سامانه 125 از آتش نشانی درخواست کمک کرد.  
 
این مسوول ایمنی ضمن بیان اینکه مغازه مزبور مساحتی نزدیک به 25 متر مربع و در طبقه همکف ساختمان چند طبقه پزشکان قرار داشت ،  اظهار کرد : دود ناشی از آتش به سرعت تا طبقات فوقاني این مغازه سرایت کرده بود.  
 
وی با اشاره به اعزام آتش نشانان به همراه 6 دستگاه خودروی اطفای حریق  افزود : آتش نشانان با حضور در محل نسبت به اطفای آتش و انتقال افراد داخل ساختمان مزبور اقدام کردند.  
 
خجسته با بیان اینکه حریق به طور تقریبی نیمی از مغازه را فراگرفته بود ، گفت : با تلاش آتش نشانان حریق به سرعت مهار و از سرایت آن به مغازه های مجاور و طبقات فوقاني جلوگیری شد.
 
افسر نگهبان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد ضمن ابراز خرسندي از اینکه این حادثه خسارت جانی در بر نداشت، اظهار کرد: وقوع این آتش سوزی و ازدحام جمعیت نظاره گر، ترافیک سنگینی در آن محدوده ایجاد کرده بود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.