ارومیه؛

شتاب در معرفی و اخذ اسناد مالکیت اموال و اراضی دولتی مسیر رسیدن به جامعه آرمانی

صفرزاده در دومین جلسه شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاههای اجرایی آذربایجان غربی گفت: شتاب در شناسایی، معرفی و اخذ اسناد مالکیت اموال و اراضی دولتی مسیر رسیدن به جامعه آرمانی استان را هموار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ صفرزاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار در دومین جلسه شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاه های اجرایی استان که با محوریت حفظ و صیانت اراضی ملی که با حضور دكتر فروغي رئيس كميسيون مستندسازي و تعيين بهره بردار اموال غير منقول معاونت حقوقي رياست جمهوري، مشاور حقوقي استاندار و مديران و مشاورين حقوقي دستگاههاي اجرايي در سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد، گفت: شتاب در شناسایی، معرفی و اخذ اسناد مالکیت اموال و اراضی دولتی مسیر رسیدن به جامعه آرمانی استان را هموار خواهد کرد.

وی با اشاره به سفر اخیر دکتر امین زاده معاون امور حقوقی رئیس جمهور به استان گفت: این سفر منشاء خیری شد تا کارگروه مستندسازی اموال دولتی شکل گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار در ادامه با اشاره به كارگروه توسعه دولت الكترونيك و پيشخوان دولت، گفت: استقرار و توسعه طرح دولت الكترونيك، یکی از مناسب ترین ابزارهایی است که می تواند در مستندسازی اموال و املاک دولتی کمک کند.

صفرزاده افزود: استفاده از ظرفیت اینترانت، شبکه دولت و نرم افزار های پیشرفته در شناسایی و اعلان عمومی این اموال و املاک دولتی از طریق صدا و سیما می تواند کمک چشمگیری در شتاب دهی به مستندسازی نماید.

وی هدف از تشکیل شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاه های اجرایی را تقويت زيرساختها، مشاركت واحدهاي حقوقي و نيز ايجاد وحدت رويه فيمابين دستگاههاي اجرايي عنوان کرد و افزود: یکی از مسائل مبتلابه و پرچالش دستگاه های دولتی چگونگی حل و فصل اختلافات حقوقي آنها با یکدیگر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.