دنیامالی خطاب به حافظی:

انتشار گزارش‌های حسابرسی بدون ارزیابی تشویش اذهان عمومی است

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران گفت: انتشار گزارش‌های حسابرسی بدون ارزیابی تشویش اذهان عمومی را به همراه دارد که این کار خلاف و جرم محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد دنیامالی رئیس کمیسیون عمران شورای شهر در تذکر پیش از دستور با انتقاد از نحوه اداره جلسات داخلی شورا اظهار کرد: بحث امروز بنده در خصوص ساختار و تشکیلات شورای شهر است و نحوه اداره جلسات داخلی که اخبار نباید به خارج از شورا انتقال یابد چرا که باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود.

وی با اشاره نطق پیش از دستور حافظی افزود: تذکر ایشان(حافظی) باعث تشویق اذهان عمومی می‌شود.

دنیامالی تصریح کرد: قرار بر این بود تا ارزیابی درستی از  حسابرسی انجام نگرفته موضوع رسانه‌ای نشود مگر خانه‌های شرکت بهره برداری گم شده است که این طور صحبت می‌کنید، تنها اسناد مالکیت به دست حسابرس نرسیده که این نیز دلیل بر گم شدن نیست.

دنیامالی با اشاره به خبر منتشر شده از حافظی مبنی بر 5 میلیارد وام پرسنل اضافه کرد: هر شرکت سازمانی که یک گام برای پرسنل بردارد برای رضای خدا برداشته و نباید این طور اخبار منتشر شود.

وی تصریح کرد: سوالم این است که از سال 88 شرکت‌های شهرداری حسابرسی شده‌اند و در شورای دوم و سوم مسائل حسابرسی توسط حسابرس انجام می‌شد که با اختلاف یکی دو موردی تمام حسابرسی‌ها تایید شده حال چطور ممکن است که حسابرس تمام حسابرسی‌ها را عدم اظهار نظر اعلام می‌کند.

دنیامالی تاکید کرد :اگر ما آیین نامه اداره داخلی شورا را داشتیم هر عضوی به خود اجازه نمی‌داد برای تشویش اذهان عمومی این اخبار را منتشر کند این کار خلاف و جرم است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار