سروری: شهرداری معصوم از هر خطایی نیست

رئیس کمیسیون نظارت حقوقی شورای شهر تهران گفت: هیچ کس مدافع شهرداری نیست و البته شهرداری معصوم از هر خطایی نیست و ممکن است اختلاف نظرهایی وجود داشته باشد اما آنچه که مهم است چرا حسابرسی را سیاسی می‌کنید.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرویز سروری رئیس کمیسیون نظارت حقوقی شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور و خطاب به حافظی اظهار کرد: صحبت‌های حافظی تشویش اذهان عمومی است.
 
وی افزود: در جلسه ای که مدال مدیریت جهادی به سینه شهردار زده شد، نکاتی را در خصوص برخی از اشکالات در شهر عنوان کردند. 

سروری ادامه داد:هیچ کس مدافع شهرداری نیست و البته شهرداری معصوم از هر خطایی نیست و ممکن است اختلاف نظرهایی وجود داشته باشد اما آنچه که مهم است چرا حسابرسی را سیاسی می‌کنید.

وی افزود: چه کسی حسابرسی در تهران را سیاسی می‌کند موضوعی که کاملا فنی و کارشناسی، چرا امروز باید ابزاری برای مسائل سیاسی شود.

رئیس کمیسیون نظارت حقوقی شورای شهر تهران ادامه داد: دوستانی که می‌گویند حسابرسی را سیاسی نکنیم خود این موضوع را سیاسی می‌کنند، چرا اجازه نمی‌دهید این موضوع منطقی پیش برود و چرا موضوعاتی که به جمع بندی نرسیده از تریبون رسانه‌ها ناقص مطرح می‌کنید.

سروری گفت: جلسه‌ای که در خصوص عباس آباد برگزار شد ما هم در این نظر هستیم که گزارش حسابرس منطقی و منصفانه نبود، اما اگر این مطالب ناقص به رسانه ها برسد برای چه کسی خوب است چرا این گونه عمل می‌کنید این کارها در شان شورا نیست.

وی افزود: باید تلاش کنیم در هفته بسیج از اقتدار و عزمت بسیجیان یاد کنیم و از طرح مسائل اختلاف انگیز در هفته دفاع مقدس اجتناب کنیم.

سروری ادامه داد: عجله و شتاب در گزارش حسابرسی برای چیست؟ چرا این مقدار موضوعات حسابرسی را بدون حساب و کتاب و بدون گذران مراحل مختلف با وله به رسانه‌ها می‌رسانیم.

سروری با اظهار تاسف از این امر تاکید کرد: برای چه اذهان عمومی و اعتماد مردم را ملتهب می‌کنید و مسئله را به تصفیه حساب شخصی و سیاسی مطرح می‌کنید.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار