آلودگی صوتی مشکل اصلی منطقه 18

عضو شورای شهر تهران گفت: با وجود این که منطقه 18 از مناطق حاشیه‌ای شهر است، اما آلودگی صوتی از جمله مشکلات اصلی مردم این منطقه است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالمقیم ناصحی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به مشکلات منطقه 18 اظهار کرد: این منطقه از جمله مناطق ویژه شهر تهران است زیرا نه تنها یک منطقه مسکونی به شمار می‌آید، بلکه جزء مناطق تجاری، اداری و صنعتی نیز محسوب می‌شود که در حاشیه شهر تهران واقع شده است.

وی افزود: این منطقه با کوله باری از مشکلات مواجه است از جمله گودال‌های شن و ماسه بزرگراه نیمه تمام شهید بروجردی و وجود دو خطر راه آهن که شورای شهر تهران و مدیریت شهری باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات منطقه 18 آلودگی صوتی است و با توجه به این که این منطقه بین دو  خط راه آهن قرار گرفته است که یکی از آن‌ها به سمت جنوب کشور و خط دیگر به سمت شرق کشور می‌رود با آلودگی‌های زیادی مواجه است.

حجت الاسلام و المسلمین ناصحی با بیان این که این منطقه در حاشیه شهر واقع است، گفت: آلودگی هوای منطقه بیش از مرکز شهر تهران است که دلیل آن وجود کارخانه‌ها و تردد زیاد ماشین‌های آن‌ است و انتظار داریم شورای شهر توجه ویژه‌ای به این منطقه داشته باشد.

وی بیان کرد: درست نیست منطقه 18 با دادن این همه شهید با مشکلات و بی توجه‌ای مسئولان روبرو شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.