سقف خیالتان کجاست؟

به نظر شما عبور از پُـلی در بندر آمستردام، چه ارتباطی با تپش‌ِ یک قلـب مصنوعی دارد؟

سقف خیالتان کجاست؟به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بیشتــرِ مــا آدم‌هـا، چیـزی را که «هســت»، می‌بینیـم و می‌پـرسیـم: چـــرا؟
عده‌ای اما، چیزی را که «می‌تـواند باشـد»، می‌بینند و می‌گویند: چــرا کــه نــه؟!
این، روحیۀ انسـان‌های خلاق است؛ این مدل از انسان هاسر در ابرهـا و پا بر زمیـن دارند.
اگر شما هم جز این دسته از آدم ها هستید بهتر دست به کار شوید:

نو آوری باز چیست؟
در نوآوری باز برخلاف مدل‌های سنتي نوآوری اصل بر بهره‌برداری از ايده‌ها (چه در داخل سازمان و چه خارج سان آن) است و برخلاف رويکرد سنتي نوآوری محدود به واحد تحقيق و توسعه درون سازمان نيست.نوآوری باز تاکيد مي‌کند که نوآوری برای افراد خاص، موضوعات خاص و محل‌های خاص نيست، بلکه نوآوری را مي توان در همه افراد در همه محل‌ها و همه موضوعات جستجو نمود. 

اکنون دیجی کالا با هدف به کارگیری و ترویج «نوآوری باز» در ایران، افراد ایده پرداز و خلاق را به چالشی با عنوان «نگاهی به فردا» فرا خوانده است. طی این چالش همه ی اشخاص علاقه مند می توانند با ترکیبی از خلاقیت و تحقیق ایده های خود را درباره آینده این شرکت مطرح کرده و تصویری که از آن برای سال ۱۴۰۰ در ذهن شان نقش بسته را تشریح نمایند.

افراد با شرکت در این چالش این شانس را خواهند داشت تا به عضویت در «گروه نوآوری باز» دیجی کالا نیز در بیایند. این گروه شبکه ای از ایده پردازان درون سازمانی و بیرونی خواهد بود که به روش های گوناگون در فعالیت های نوآورانه شرکت یاد شده مشارکت خواهند داشت.
i
همچنین جوایزی برای نفرات برتر در نظر گرفته شده است.




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

منبع:pr

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.