رستمی: پوشش بیمه‌ای 60 درصد از جمعیت شهرستان ملارد در سال آینده

رئیس تامین اجتماعی شهرستان ملارد گفت: پیرو برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات اتخاذ شده در نظر داریم 60 درصد از جمعیت 420 هزار نفری این شهرستان را در سال آینده تحت پوشش قرار دهیم.

حمید رستمی رئیس تامین اجتماعی شهرستان ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در تشریح عمده‌ترین اولویت‌های مجموعه تحت مدیریتی خویش اظهار کرد: گسترش چتر حمایتی و بیمه‌ای این مجموعه در منطقه مذکور از عمده‌ترین اولویت‌های ما در سال آینده به شمار می‌رود.

وی افزود: در حال حاضر حدود 40 درصد از جمعیت 420 هزار نفری این شهرستان بصورت مستقیم و غیر مستقیم تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند که پیرو تمهیدات اتخاذ شده، در نظر داریم در سال آینده این رقم به 60 درصد افزایش یابد.

رئیس تامین اجتماعی شهرستان ملارد بیان کرد: با توجه به تقویت مراودات بین‌المللی و توسعه مناسبات اقتصادی، شرایط برای ارتقای هر چه بیشتر کمی و کیفی خدمات به جامعه هدف تامین اجتماعی به نحو مطلوب‌تری تسهیل خواهد شد.

رستمی یادآور شد: بطور یقین افزایش فرصت‌های شغلی، اشتغال‌زایی و بهبود فضای کسب و کار، مشکلات و نارسایی‌ها را به حداقل ممکن کاهش می‌دهد و با کاهش دریافت کنندگان مقرری بیکاری، تعادل مناسب‌تری در پرداخت‌ها و وصولات مجموعه‌ مذکور در شهرستان ملارد ایجاد خواهد شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار