اصفهان؛

اعزام دانش آموزان بسيجي نايين به اردوي راهيان نور جنوب کشور

44دانش آموز بسیجی از شهرستان نایین به اردوی راهیان نور جنوب کشور اعزام شدند.

‌به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان سرهنگ مسعود اکبری در آیین استقبال کاروان بسیجیان اظهار داشت: این کاروان در قالب یک دستگاه اتوبوس به مدت سه روز از مناطق عملیاتی فتح المبین، شلمچه، اروند، طلائیه و هویزه در جنوب کشور دیدن می کنند. 


وی ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل نوجوان، افزایش بصیرت و آشنایی با فرهنگ شهید و شهادت از مهم ترین اهداف این اردوی معنوی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه با اشاره به اشکال و انواع مختلف نبرد با استکبار و دشمنان قسم خورده اسلام افزود: سخت‌ترین نبرد با دشمنان نبرد در میدان جنگ نرم است و امروز برگزاری اردوهای زیارتی راهیان نور بزرگترین و البته بهترین ظرفیت در میادین جنگ نرم و انواع شبیخون‌های فرهنگی دشمنان بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: یکی دیگر از اهداف این اردوها این است که بسیجیان از نزدیک با مناطق عملیاتی کشور آشنا شوند و نسل جدید انقلاب این نکته را درک کنند که اگر امروز اقتدار و توان توان بالایی داریم از رشادت ها و ایثارگری‌های رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس بوده است.

اکبری تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون هشت دستگاه اتوبوس در قالب اردوی راهیان نور از نایین به جنوب و غرب کشور اعزام شده اند .

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.