قزوین؛

عرضه کتاب با 50 درصد تخفیف در نمایشگاه سعدالسلطنه

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: در نمایشگاه کتاب سعدالسلطنه، کتاب‌های این نمایشگاه با 50 درصد تخفیف ارائه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ صادق آریان  اظهار کرد: این نمایشگاه از تاریخ 29 آذر ماه امسال تا 17 دی ماه سال جاری از ساعت 9 صبح تا 21 شب در سرای سعدالسلطنه دایر است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه به تمام بازدیدکنندگانی که اقدام به خرید کتاب می‌کنند 30 درصد تخفیف ارائه می‌شود و علاوه بر این بازدیدکنندگان می‌توانند با خرید بن‌هایی که از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری تهیه شده است از 20 درصد تخفیف این بن‌ها نیز استفاده کرده و به این ترتیب بازدیدکنندگان می‌توانند کتاب‌ها را با 50 درصد تخفیف خریداری کنند.

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین عنوان کرد: در مجموع 4 هزار عنوان جلد کتاب در این نمایشگاه در زمینه‌های مختلف موجود است.

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین تشریح کرد: از مجموع کتب حاضر 2 هزار و 500 جلد برای بزرگسالان تهیه شده و یک‌هزار و 500 جلد کتاب در زمینه‌های کودک و نوجوان شامل کتب راهنمای درسی و بازی‌های فکری است.

آریان در خصوص محتوای کتاب‌ها بیان کرد: کتاب‌های نایابی با موضوعات مختلف از سراسر کشور در زمینه‌های سلامت روان، معنوی و فکری از کتب برتر و با نظر اساتید استان قزوین در نمایشگاه کتاب تهیه شده است.

وی تأکید کرد: قرآن‌های نفیسی در این نمایشگاه وجود دارد که تاکنون توسط مؤسسات چاپ استان قزوین تهیه نشده است.

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اضافه کرد: 8 هزار بن از سوی این سازمان در سطح شهر قزوین توزیع می‌شود که افراد می‌توانند با مراجعه به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری نسبت به تهیه این بن‌ها اقدام کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/ت

برچسب ها: عرضه ، کتاب ، تخفیف ، نمایشگاه ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.