اردبیل؛

درخشش عکاس اردبیلی در نخستین سوگواره عکس عاشورایی شهریار

نخستین سوگواره عکس عاشورایی شهریار با موضوع مراسم و آیین‌های عزاداری حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) در ماه محرم با معرفی آثار برتر به کار خود پایان داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ نخستین سوگواره عکس عاشورایی شهریار با موضوع مراسم و آیین‌های عزاداری حضرت اباعبد‌الله‌الحسین (ع) در ماه محرم با پذیرش یک‌هزار و 90 اثر در دو بخش عکس‌های حرفه‌ای و عکس‌های موبایلی داوری شد که طی آن رحمان مجرد مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل با دو اثر برگزیده این سوگواره شد.

در این سوگواره 200 عکاس با ارسال 885 اثر در بخش حرفه‌ای و 205 اثر در بخش عکاسی با موبایل شرکت کرده بودند که ارزیابی آن آثار به تفکیک در بخش‌های تلفن همراه و حرفه‌ای پس از کنترل فنی همه آثار رسیده توسط حسین نریمانی، علی کاوه و مهدی خزائی مورد داوری قرار گرفت.

نخستین سوگواره عکس عاشورایی شهریار با هدف گسترش فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی به ویژه فرهنگ و هنر عاشورایی در جامعه، تحکیم پیوند بین دین، هنر و رسانه با معرفی و به تصویر کشیدن صحنه‌های عزاداری در نقاط مختلف منطقه توسط شرکت تعاونی انقلاب شهریار با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری شهریار، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار و انجمن عکاسان شهریار در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.