رشد 50درصدی میزان بارندگی در تهران/ آلایندگی کارون را دریابید

بهره‌برداری طرح آب‌رسانی به جنوب و جنوب‌شرق استان تهران و تخصیص 300 میلیارد تومان برای جلوگیری از فرار آب سد لار از مهم‌ترین خبرها در صنعتنیرو در طی هفته گذشته بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،صنعت نیرو در هفته گذشته خبرهای متنوعی در عرصه‌های مختلف بوده که به مهم‌ترین آنها اشاره می‌شود.


رییس پژوهشکده انرژی و محیط زیست وزارت نیرو از انعقاد موافقت‌نامه بین وزارت نیرو و جهاد کشاورزی با هدف ارتقاء راندمان نیروگاه‌های حرارتی تا 80 درصد خبر داد.


وزیر نیرو با اشاره به اینکه تمامی مشکلات به وجود آمده در جامه از طریق پژوهش وفناوری برطرف می‌شود گفت: بایستی در این زمینه اعتبارات تخصیص داده شود.


وزیر نیرو گفت: تاکنون بحثی در خصوص افزایش قیمت آب و برق مطرح نشده است.


مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب گفت: انتظار می‌رود کسانی که نگران سد گتوند هستند باید نگران چند برابر آلایندگی رودخانه کارون باشند.


نایب رییس کمیسیون انرژی گفت: وزارت نیرو باید با چاه های غیرمجاز برخورد کند.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران از بهره‌برداری طرح آب‌رسانی به جنوب و جنوب‌شرق استان تهران با حضور مقام‌های ارشد کشوری و وزارت نیرو در روزهای آینده خبر داد.


دبیر طرح احیاء وتعادل بخشی آبهای زیرزمینی با بیان اینکه 325 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرحها اختصاص یافته است گفت: متاسفانه بعد از سوخت شدن شش ماهه اول سالجاری تنها 100 میلیارد تومان به شرکت‌ها داده شده است.


مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: از اول مهر ماه سال جاری تاکنون شاهد 100 میلی متر بارش در استان تهران بودیم که این نسبت به مدت زمان مشابه رشد 50 درصدی را نشان می‌دهد.


مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: بودجه تخریب سازه‌های غیرمجاز در بستر رودخانه های استان تهران 2 میلیارد تومان است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: نیرو ، برق ، قیمت ، آب ، سد ، چاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار