تقویم روزانه فوتبال

توهین به هواداران پرسپولیس و واکنش آن ها / شام آخر قطبی در تهران

تقویم امروز فوتبالی به مهمترین اتفاقات فوتبال در تاریخ ۳ دی اختصاص دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تقویم امروز فوتبال به اتفاقات فوتبالی ۳ دی میپردازد.
۳ دی ۹۰، مصطفی دنیزلی پس از ۱۶۳۵ روز دوباره سرمربی پرسپولیس شد. دنیزلی برای مدت ۱۸ ماه و با مبلغ ۲ ملیون یورو این سمت را بر عهده گرفت. پیش از این و در نظرسنجی سایت باشگاه پرسپولیس ۷۲ درصد از هواداران پرسپولیس ، خواهان حضور دنیزلی روی نیمکت این تیم بودند. 
۳ دی ۸۹، آخرین شب حضور قطبی در ایران بود. به همین مناسبت مراسم شام سرمربی تیم ملی در یکی از رستوران های تهران با حضور اهالی فوتبال و سینما و اقوام قطبی برگزار شد. کاروان تیم ملی ساعت پنج صبح فردای آن روز ، ایران را به مقصد قطر برای شرکت در بازیهای جام ملتهای آسیا ترک کرد و افشین قطبی به دلیل بدهی مالیاتی دیگر به ایران برنگشت.
۳دی ۸۷، داریوش مصطفوی ، مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس ، در پی توهین حجت الاسلام علیپور، معاون فرهنگی سازمان لیگ به هواداران پرسپولیس، مسوولان سازمان لیگ را تهدید به کناره گیری از لیگ برتر کرد. علیپور چندی قبل در مصاحبه ای ، هواداران پرسپولیس را از لحاظ فرهنگی جزو ضعیفترین و فقیر ترین تیمهای ایران دانست. البته علیپور به استقلالی ها هم طعنه ای زده بود و گفت که چون آنها کمتر هستند ، کنترلشان راحت تر است. 
پس از این مصاحبه عجیب علیپور ، باشگاه پرسپولیس مجبور شد با توجه به درخواستهای مکرر هواداران این تیم، نسبت به حرفهای علیپور واکنش نشان دهد و از او خواستند که از هواداران تیمشان عذر خواهی کند. مصطفوی حتی تهدید به کناره گیری پرسپولیس از لیگ برتر کرد. گروهی از هواداران پرسپولیس نیز مقابل در فدراسیون فوتبال تجمع کردند.
۲۴ دسامبر ۲۰۱۰، رافا بنیتس از سرمربیگری اینتر برکنار شد. بنیتس که تیم قهرمان فصل گذشته ایتالیا و اروپا را از مورینیو تحویل گرفته بود ، نتوانست عملکرد مطلوبی از خود نشان دهد و سرانجام توسط موراتی از سمتش برکنار شد. لیوناردو برزیلی جانشین بنیتز در تیم اینتر شد.


انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

برچسب ها: تقویم ، فوتبال ، روزانه ، 3 دی ، توهین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۳ ۰۴ دی ۱۳۹۴
همین!!!!
آخرین اخبار