وزیر ارشاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«خانه دختر» توقیف شد

اعمال نکردن اصلاحات فیلم سینمایی «خانه دختر» توسط سازندگان فیلم منجر به توقیف آن شده است.

اعمال نکردن اصلاحات مانع اکران «خانه دختر» شدبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه دیدار با وزیر اوقاف اردن در پاسخ به توقیف فیلم سینمایی «خانه دختر» اظهار داشت: این فیلم اشکالاتی داشت که منجر به توقیف آن شده و علی‌رغم اصلاحاتی که داده شده بود آن را برطرف نکردند.
 
وی ادامه داد: من با توجه به اصلاحاتی که داده بودند در آخرین مرحله فیلم را دوباره دیدم اما اصلاحات انجام نشده بود به همین خاطر؛ ما به عقیده گذشته خود پا برجا هستیم و نمی‌توانیم به راحتی اجازه اکران این فیلم را بدهیم.

گفتنی است فیلم سینمایی «خانه دختر» در جشنواره سی و سوم به نمایش درآمد که برخی از سکانس های فیلم با انتقاداتی همراه بود و چند نکته در فیلم باعث شد که این اثر چند ماهی را در صف اکران بماند تا بالاخره مسئولان سینمایی اعلام کردند که تنها این فیلم با اعمال اصلاحات می تواند اکران شود که با توجه به نظر قاطع وزیر ارشاد مبنی بر توقف اکران فیلم «خانه دختر» نشان میدهد این اصلاحات از سوی عوامل سازنده انجام نشده است.

«خانه دختر» فیلمی به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی، نویسندگی پرویز شهبازی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته ساخته سال ۱۳۹۳ است. این فیلم داستان دو دختر دانشجو را روایت می کند که به دنبال کشف راز مرگ هم دانشگاهی خود، درست در روز پیش از مراسم عروسی اش هستند.

حامد بهداد، نسیم ادبی، پگاه آهنگرانی، رویا تیموریان، بهناز جعفری، باران کوثری، محمدرضا هدایتی، بابک کریمی، رعنا آزادی ور و نادر فلاح از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۰۶ دی ۱۳۹۴
دوست عزیز من ندیدم ولی شنیدم که اونقدر بد بوده که از خجالت آب میشدی تعجب یک حرکت فرهنگی !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۰۵ دی ۱۳۹۴
الحمدالله یه کار خوب دیدیم از اقای....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۰۵ دی ۱۳۹۴
اینها که هر فیلمی را می گذارند اکران بشه حالا ببین این چه فیلمی بوده که نگذاشتن به نمایش گذاشته بشه !
آخرین اخبار