اسماعیلی: محیط زیست کار تخصصی خود را رها کرده است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث آلودگی هوا ، سازمان محیط زیست کار تخصصی خود را رها کرده و به دنبال حاشیه است.

محمد اسماعیلی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه حل مشکل آلودگی هوا یک بحث تخصصی است، اظهار داشت: این مشکل با حرف و هشدار و جلسات پی در پی حل نخواهد شد مگر اینکه دولت و سازمان محیط زیست ، برای حل این مشکل به طور جدی ورود کنند .

وی بیان کرد: برای رفع آلودگی هوا باید کار عملی از سوی سازمان های ذی ربط انجام شود نه اینکه مسئولان برای حل این مشکل ، تقصیر را به گردن باد و باران بیاندازند چرا که این معضل حتی با باد و باران نیز حل نخواهد شد. 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عوامل متعددی در ایجاد پدیده آلودگی هوا نقش دارند که از جمله آن‌ها می توان به بنزین ، خودروهای فرسوده ، موتور سیکلت ها ، پالایشگاه ها،کارخانه های سیمان و شن اشاره کرد که باید فکر اساسی در بهبود این شرایط داشت در غیر اینصورت این آلودگی ها روز به روز افزایش یافته و فاجعه جبران ناپذیری را ایجاد می‌کند.

اسماعیلی با بیان اینکه وضعیت نامطلوب آلودگی هوا ،آسیب جبران ناپذیری را برای مردم به وجود می‌آورد،افزود: آلودگی بسیار شدید ، نه تنها موجب افزایش بیماری و مرگ و میر شده است بلکه عدم رسیدگی به حل این مشکل ،از بعد روانی نیز ، شهروندان را دچار مشکل و سلب آسایش کرده است.

عضو امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: محیط زیست باید طرحی را در خصوص حل این مشکل ارائه کند که در حال حاضر هیچ برنامه و طرح جامعی که در رفع این مشکل تاثیر گذار باشد ، در دست ندارد و کار تخصصی خود را رها کرده و به دنبال حاشیه است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار