کاهش غلظت آلاینده‌ها در هوای پایتخت/ هوا همچنان ناسالم برای گروه‌های حساس

معاون پایش و حفاظت محیط زیست گفت: شاخص کیفی هوای پایتخت با میانگین 104 برای ذرات کمتر از 2.5 میکرون در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

محمد رستگاری معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص وضعیت هوای امروز(پنج شنبه) پایتخت اظهار داشت: بر اساس شاخص های کیفی به دست آمده از ایستگاه های سنجش کیفیت هوا تا ساعت 8 صبح ،کیفیت هوا برای پایتخت نشینان با میانگین شاخص کیفی 124 برای ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

وی افزود: غلظت آلاینده های نسبت به روز ها گذشته کاهش محسوسی داشته است.

رستگاری بیان کرد: براساس اعداد به دست آمده از ایستگاه های سنجش کیفیت هوا ایستگاه پارک رازی با شاخص 182 آلوده ترین نقطه شهر از نظر ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون است.

*هوا همچنان ناسالم برای گروه‌های حساس

وی گفت: بر اساس شاخص های کیفی به دست آمده از ایستگاه های سنجش کیفیت هوا تا ساعت 11 ،کیفیت هوا برای پایتخت نشینان با میانگین شاخص کیفی 104 برای ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.


کاهش غلظت آلاینده‌ها در هوای پایتخت/ هوا همچنان ناسالم برای گروه‌های حساس



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان  اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۴ ۱۱ دی ۱۳۹۴
یک ساعت از شروع و پایان مدارس و غیره کم کنید و همه خوش خوش پیاده و دوچرخه و وسایل عمومی نصف و زمان رفت و آمد دوبرابر. آلودگی کاهش میابد ایده خام اما سرعت بیجای زندگی بدبختمان کرده . .
آخرین اخبار