جابری‌انصاری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران تشریح کرد

آیا فردا زمان اجرایی شدن برجام است؟

با انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر زمان اجرای برجام سخنگوی وزارتخارجه در این خصوص توضیحاتی را ارائه کرد.

آیا فردا زمان اجرایی شدن برجام است؟با نزدیک شدن به زمان اجرای برنامه جامع اقدام مشترک شاهد صحبت‌هایی درباره زمان اجرایی شدن برجام در فضای مجازی هستیم، در این رابطه خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در ارتباط تلفنی با سیدعباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده این موضوع را پیگیری کرد که وی پاسخ این سوال را به حسین جابری‌انصاری سخنگوی وزارت امور خارجه ارجاع داد.

جابری انصاری نیز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در این باره گفت: این صحبت ها شایعه است،توجهی نداشته باشید.

پیرامون این موضوع شب گذشته جابری‎انصاری به خبرنگار ما گفته بود: قرار قطعی در اعلام تاریخ نهایی و مشخص وجود ندارد بلکه این زمان بندی به صورت حدود زمانی معین شده است که همچنان باقی است.

وی اضافه کرد: گفتگوهای فشرده‌ای در مورد تفاسیر و مسائل فنی باقی مانده در جریان است و آخرین اقدامات و هماهنگی‌ها در مجموعه شرکای توافق برجام، ادامه دارد.

جابری انصاری با بیان اینکه اقدامات فنی و کارهایی هم که باید انجام می‌شده نیز در حال پیشرفت است، خاطرنشان کرد: امیدواریم در صورتی که مشکل خاصی پیش نیاید، در همان بازه زمانی کلی از پیش تعیین شده، امکان نهایی شدن موضوع و رسیدن به نقطه شروع اجرای برجام به وجود بیاید.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۴ دی ۱۳۹۴
عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۲۱ دی ۱۳۹۴
این چه گفتگویی بود که دوسال و نیمه هر بار میگن به توافق رسیدیم موقع رفع تحریمها که میشه مشغول گفتگو هستیم مسایل فنی فشرده ای باقی مونده !! پس اگه اینهمه موضوع باقی مونده چرا به توافق رسیدین اگه رسیدین چرا اجرا نمیشه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۷ ۲۱ دی ۱۳۹۴
بعضی ها همش میگن ای بابا این روحانی هم کاری نکرد. آخه با نفت 30 دلاری و تحریم انتظار داشتید چیکار کنه؟؟؟ مردم میگن تحریمها رو که برداشتن پس چرا چیزی عوض نشد؟! در حالی که خیلی از تحریم ها رو هنوز برنداشتن و قراره تا چند روز آینده بعضی تحریم ها رو بردارن. بهتره اینقدر ناامیدی رو بین مردم و جوانان گسترش ندیم و صبر کنیم. ان شا الله همه چی درست میشه. اندکی صبر سحر نزدیک است...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۷ ۲۱ دی ۱۳۹۴
سلام واقعا خسته نباشید, همیشه برنامه تونو میبینم, شمامعرکه اید, لطف کنید ی کمم شفافتر باشید نور علی نوره, موفق وسر فراز باشید عزیزانم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۲۰ دی ۱۳۹۴
سلام وباتشکر میخاستم بچه های باشگاه یک گزارشی از صنعت سنگ که قطب اصلی ان دراصفهان هست تهیه کنید که رکود باعث شده بسیاری با مشکلات جدی روبروشوند ومسولان چاره ای کنند
آخرین اخبار