کانال منتسب به قاضی زاده هاشمی؛

"نور خدا" اینجاست + تصاویر

وزیر بهداشت از شهید زنده " سید نورخدا موسوی" عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کانال تلگرامی منتسب به وزیر بهداشت و درمان متن و تصویر عیادت وی از شهید زنده استان لرستان را منتشر کرد.

متن بدین شرح است: در واپسین ساعات دیشب، توفیق یافتم به عيادت اولين شهيد زنده كشور و دیدار با خانواده اي در استان لرستان بروم؛ که هشت سال است رنج ناشی از ترورریسم را به جان خریده اند و با شرایطی سخت، اما با افتخار و سربلندی روزگار می گذرانند.

می شد با تمام وجود عطر ايثار را در کلبه پر مهرشان بویید و مفهوم از خودگذشتگی را لمس کرد؛ می شد شمیم شهامت و جوانمردي او را در تماشاي قاب عكسی که بالای سرش بود و برق جواني چشمانش را روایت می کرد، استشمام کرد. و چقدر دردآور است، دیدن کوه استواری که هشت سال است، بی رمق به روی تخت افتاده و زندگي نباتي دارد.

همسر فداكار او، چه بسا در ایثار و از خودگذشتی، رتبه ای کمتر نداشته باشد. اين همه سال با مهربانی و پرستاري بر بالين وي، تلاش می کند سايه سترگ او را بر سر كودكانش حفظ كند؛ و چه عشقی ستودنی.

پسرك نوجوان خانواده هم اینگونه است. با افتخار و بي گلايه به همراه مادر از پدر پرستاري مي كرد. قطعا او هم، با هر بار ديدن قاب عكس سالهاي دور و چهره شاداب و جوان پدر، همچون همه ما بغضي سخت گلويش را مي فشرد. به او گفتم پدر تو يك قهرمان است.

قهرماني كه براي صيانت از امنيت ما و هموطنانمان به دل خطر رفته و براي پاسداري از وطن در مقابل گروهك تروريستي ريگي به درجه صد در صد جانبازي نايل شده است.

از خداوند مهربان براي جانباز عزیز "سید نورخدا موسوی" شفاي عاجل می خواهم و براي خانواده اش سلامتي و اجر و  توفيق روزافزون آرزو می کنم.

فراموش نكنيم امنيت وجب به وجب خاك اين سرزمين را مرهون جان فشاني هاي امثال نورخداها هستیم. در تمام لحظاتی که خدمتش بودم، درونم می گفت؛ "نور خدا" اینجاست.







انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۰۶ آبان ۱۳۹۷
درود بر شرافت و مردانگی این قهرمان وطن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۰۸ فروردين ۱۳۹۵
من که جانم و آسایشم را از جانفشانی نور خدا میدانم.
نور خدا تا قیامت مدیون تو و مثل تو و همه شهیدان زنده هستم.
نور خدا کلمات در مقابل ایثار شما یک ذره است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۰۸ بهمن ۱۳۹۴
کاش همه وزیران در طول تاریخ این مملکت یک مقدار از شعور و مردانگی و ایمان و غیرت این وزیر را داشتند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۰۳ بهمن ۱۳۹۴
ی دنیا همه ایرانیان از تو گل بهشتی ممنونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۰۳ بهمن ۱۳۹۴
با سلام
جا داره بیشتر به این افراد رسیدگی بشه.
Netherlands
ناشناس
۰۹:۳۸ ۰۳ بهمن ۱۳۹۴
جاشون توی بهشته ، خدا حفظشون کنه