ایلام؛

بهره برداری از نخستین مجموعه ورزشی خانوادگی ایران در شهر ایلام

نخستین مجموعه ورزشی خانوادگی در ایران با عنوان المپیک شهر با حضور استاندار ایلام به بهره برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ مدیر این مجموعه ورزشی اعلام کرد: این مرکز در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع و با زیربنای یک هزار و 600 متر مربع در 2 طبقه احداث شده است.

وحید اسلامی اضافه کرد: اعتبار هزینه شده برای احداث نخستین مجموعه ورزشی خانوادگی ایران حدود 57 میلیارد ریال است که با همکاری تعدادی از بانک های عامل ساخته شده است.

وی افزود: این مجموعه دارای سالن های بدنسازی ، هوازی (تردمیل ، اسکی فضایی ، دوچرخه نشسته و ایستاده ، اسپلینگ) سالن ایروبیک ، یوگا ، ورزش ( تی آر ایکس) ، آب درمانی ، سونا ، ماساژ درمانی ، مهد کودک ورزشی ، بوفه و رختکن است.

مدیر مجموعه ورزشی المپیک شهر ایلام با اشاره به اینکه احداث این مرکز موجب اشتغال 18 نفر شده است ،گفت: این مرکز ورزشی امکان ارائه خدمت به 500 نفر را در ماه دارد.

وی اظهار کرد: مجموعه المپیک شهر ایلام تنها مجموعه ورزشی ایران است که وسایل بدنسازی آن بر حسب آناتومی بدن بانوان تهیه شده و 100 درصد وسایل خارجی آن استاندارد است ، ضمنا ایزو بین المللی از کشور ایتالیا کسب کرده است.

اسلامی افزود: شش مربی مجری در رشته های بدنسازی ، ماساژ درمانی و ایروبیک در نخستین مجموعه ورزشی خانوادگی کشور در ایلام فعالیت می کنند.
 
 
 
 
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.