کتاب «یاس کبود» به مناسبت ایام فاطمیه رونمایی می‌شود

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور گفت: نشست هم‌اندیشی مداحان برگزیده جوان در روزهای 22 و 23 بهمن در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

محمد فراهانی، رئیس سازمان بسیج مداحان کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: نشست هم‌اندیشی «مداحان برگزیده جوان» روزهای 22 و 23 بهمن در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نشست هم اندیشی مداحان برگزیده جوان دارای سه محور موضوعی است، افزود: اولین محور این نشست پیرامون «وحدت» در عرصه‌های مختلف گفتمان انقلاب اسلامی است که در قالب بحث و مشورت بین کارگروه‌های مختلف صورت می‌پذیرد.

وی تصریح کرد: پرداختن به بیانات مقام معظم رهبری در آخرین نشستی که ایشان با مداحان داشتند، دومین محور این همایش است و سعی خواهد شد تا راه‌های اجرایی و عملیاتی کردن منویات رهبر انقلاب را در جمع مداحان بررسی کنیم.

فراهانی افزود: با توجه به در پیش بودن انتخابات، محور سوم این نشست بررسی نقش مداحان در حضور حداکثری مردم در این عرصه مهم خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج مداحان همچنین ادامه داد: با توجه به پیش رو بودن ایام الله دهه فجر، این سازمان نیز برنامه‌هایی از جمله برگزاری مراسم‌های بزرگداشت در سراسر کشور را پیش‌بینی کرده است.

فراهانی گفت: در راهپیمایی 22بهمن در تمام استان‌های کشور غرفه‌ها و جایگاه‌های مخصوصی در نظر گرفته شده تا مداحان اشعاری را با مفاهیم انقلابی و ارزشی بسرایند.

رئیس سازمان بسیج مداحان اظهار داشت: اجتماع عمومی مداحان اهل بیت(ع) در روزهای دهه فجر در تهران برگزار می‌شود که مداحان تمام استان‌های کشور می‌توانند از طریق ویدئو کنفرانس به مرکز این اجتماع وصل شوند و به اجرای برنامه بپردازند.

وی در پایان اشاره کرد: کتابی به مناسبت ایام فاطمیه تحت عنوان «یاس کبود» گردآوری شده که در آن یک فصل به سروده‌های ارزشی و انقلابی مناسب دهه فجر اختصاص داده شده است  و این کتاب روز یک شنبه دهم بهمن رونمایی می‌شود.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار