قزوین ؛

برگزاری اولین همایش بین المللی حیات وحش ایران

معاون عمرانی استاندار قزوین، از برگزاری نخستین همایش بین المللی حیات وحش ایران در روز دوازدهم اسفندماه به میزبانی شهر قزوین خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛منوچهر حبیبی اظهار کرد: شهر قزوین همیشه در حوزه زیست محیطی پیشگام بوده و اقدامات قابل توجهی نیز انجام داده است.

وی افزود: احداث مجموعه هایی مثل پارک فدک، پارک حیات وحش و همچنین تفکیک زباله ها و دفن بهداشتی آنها و بالا بردن سرانه فضای سبز از جمله اقدامات مجموعه مدیریت شهری برای حفظ محیط زیست است.

حبیبی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع محیط زیست و با توجه به توجهات خاص مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم به حفظ و حراست از محیط زیست و طبیعت خدادادی، این همایش توسط مدیریت شهری بویژه شهرداری قزوین و دیگر دستگاه متولی در حوزه محیط زیست برگزار می شود.

معاون عمرانی استاندار ادامه داد: با توجه به ظرفیت های محیط زیستی استان و پایلوت بودن قزوین به عنوان الگویی از Eco City  در کشور و همچنین وجود دهکده طبیعت باراجین به عنوان پناهگاهی امن برای مداوا و تیمار حیوانات بیمار، این همایش بهترین فرصت برای معرفی قزوین خواهد بود.

انتهای پیام/ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.