عکسی کمتر دیده شده از دو سردارِ «مدافع حرم»

تصویری که پیش رو دارید، در اواسط دهه ی 1370 شمسی و در باغ موزه ی دفاع مقدس شهرستان «کرمان» به ثبت رسیده است. نفر اول از راست، معرف حضورِ تمام فرزندانِ این آب و خاک هست

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، عصرگاه روز یکشنبه، 28 دی ماه 1393 شمسی، بالگردهای ارتش صهیونیستی، روستایی  در منطقه «قنیطره» واقع در «سوریه» را مورد حمله قرار دادند که در این واقعه، تعدادی از رزمنده‌گان «مقاومت اسلامی لبنان(شاخه‌ی نظامی حزب الله)» و هم چنین سردار پاسدار«محمدعلی الله‌دادی»  بال در بال ملائک گشودند.
«محمدعلی الله دادی» به سال 1342 شمسی، در شهر "«پاریز» (از توابع شهرستان «سیرجان») متولد شد. وی در سال های دفاع مقدس، از جمله پاسدارانِ هم رزم «حاج قاسم سلیمانی» در «لشکر 41 ثارالله» بود و مدتی، فرماندهی «تیپ ادوات» در لشکر مذکور را بر عهده داشت.
  جانشینی «تیپ 38 ذوالفقار»، فرماندهی «تیپ رمضان لشکر 27 محمد رسول الله  (صلوات الله علیه)» و فرماندهی «سپاه القدیر» یزد ز دیگر مسئولیت های وی در سال های بعد از دفاع مقدس بود.
«محمدعلی الله دادی» سرانجام به دعوت «حاج قاسم سلیمانی» ، به « نیروی قدس سپاه پاسداران» پیوست و تا روز شهادتش از سرداران موثر در این نیروی حماسه آفرین بود.

تصویری که پیش رو دارید، در اواسط دهه ی 1370 شمسی و در باغ موزه ی دفاع مقدس شهرستان «کرمان» به ثبت رسیده است. نفر اول از راست، معرف حضورِ تمام فرزندانِ این آب و خاک هست و نفر اول از چپ نیز، سردار شهید «محمدعلی الله دادی» است.
روحمان با یادش شاد
هدیه به روح بلندپروازش صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

عکسی کمتر دیده شده از دو سردارِ «مدافع حرم»
منبع: مشرق
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.