مدل موهای عجیب و غریب را ببیند/جنایتکارانی که نماز هم می‌خوانند!/١٠ عادت برای میلیونر شدن+تصاویر

گزیده ای از اخبار جذاب گروه وبگردی را در این بسته خبری مشاهده کنید.


بسته///////////١٠ عادت تاثیرگذار برای میلیونر شدن/به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،گزیده ای از اخبار جذاب گروه وبگردی را در این بسته خبری مشاهده کنید.

این خودروها کم‌فروشند!

خودروهای ام‌وی‌ام 110، گروه خانواده برلیانس، کیا پیکانتو، ام‌جی‌ روور 350، رنو کپچر و رنو کلئوس کمترین میزان فروش را در گروه قیمتی خود داشته‌اند.


نحوه استرداد جهیزیه هنگام طلاق رسمی

برای یک دختر جوان خیلی سخت است که پس از تحمل بار سنگینی از خسارات معنوی و روحی حالا خسارت مالی قابل توجهی را تحمل کند. البته چنین شرایطی برای همسر او هم وجود دارد اما نکته ای که اینجا مورد بررسی قرار می گیرد نحوه استرداد جهیزیه از سوی زن پیش از طلاق رسمی است.


تقاضای اوباما برای بودجه 19 میلیارد دلاری مقابله با هکرها

رییس جمهوری آمریکا خواستار دریافت بودجه 19 میلیارد دلاری از کنگره آمریکا برای متوقف کردن حملات هکری شد. وی 3.1 میلیارد دلار بودجه هم برای به روز کردن تجهیزات رایانه ای درخواست کرده است.

اماراتی‌ها چگونه مشکل کمبود آب دوبی را حل کرده‌اند؟
امارات که یکی از خشک‌ترین کشورهای جهان به شمار می‌رود، توانسته است با شیرین‌سازی آب دریا مشکل کمبود آب خود را حل کند. به عنوان نمونه ۹۸.۸% از آب مورد نیاز شهر دوبی که پرجمعیت‌ترین شهر این کشور است با آب شیرین‌کن‌ها تأمین می‌شود.


نوشیدن زیاد آب خطر مرگ دارد!
در حلیة المتقین صفحه ۷۹ روایتی از امام صادق(ع) نقل شده است: "آب بسیار مخور، که هر دردی را به‌سوی تو می‌کشاند و تا تاب درد داری، دوا مخور"، همچنین مصرف بیش از حد آب با غذا موجب بروز چربی خون و بیماری‌های دیگر می‌شود.



استرس و اضطراب کبد را چرب می‌کند
محقق طب سنتی عادت غلط غذایی و افراط در خوردن فست فود در جوانان را از دلایل ایجاد کبد چرب و تشدید آن دانست و گفت: استرس و اضطراب کبد را چرب می‌کند.


چرا مسکن راکد شد؟

فصلنامه اقتصاد مسکن طی گزارشی اعلام کرد، افزایش نرخ سود واقعی سپرده‌ها از سال ۷۱ تا ۹۲ منفی بود اما این نرخ در سال‌های ۹۳ و ۹۴ به‌طور قابل توجهی افزایش یافت که این مسئله باعث شد تا انگیزه سرمایه‌‌گذاری در بخش ساخت و ساز مسکن کاهش یابد.


زنان بیکارترند یا مردان؟

بررسی میزان اشتغال در بخش‌های عمده فعالیت نشان می‌دهد بیشترین درصد شاغلان در بخش خدمات و کمترین درصد شاغلان در بخش کشاورزی مشغول به کار بوده‌اند.


وداع فرزند ۴۰ روزه با پیکر پدر +عکس

فرزند دوم جواد محمدی؛ شهید مدافع حرم، «علی اکبر» نام دارد. او دو روزه بود که پدرش راهی سوریه شد. علی اکبر حالا ۴۰روزه و شیرخواره است که با پیکر مطهر پدر برای آخرین بار وداع می‌کند.


مدل موهای عجیب و غریب پوگبا+ عکس

ستاره فرانسوی تیم فوتبال یوونتوس همچنان مدل های عجیب و غریبی از اصلاح موی خود به نمایش می گذارد.

كيسه‌ دوزی قاچاقچيان برای عيدی مردم
با شروع زمستان و از همان نخستين روز‌هاي دي‌ تب و تاب بازار براي خريد‌هاي نوروزي آغاز مي‌شود. به نظر مي‌رسد سال 94 بازار خريد عيد روز‌هاي متفاوت‌تري نسبت به سال‌هاي پيش پشت سر گذارد، زيرا امسال به دليل گشايش‌هاي بين‌المللي مردم پيش‌بيني مشخصي از آينده بازار ندارند و به‌دليل ترس از گراني، زودتر از سال‌هاي گذشته به بازار‌ها شتافته‌اند.


ساخت اندام مصنوعی با دستگاه پشمک ساز
محققان دریافتند که امکان استفاده از مکانیک دستگاه پشمک ساز برای ساخت مویرگ ها در اندازه واقعی وجود دارد.



15 کاری که نباید در یک باشگاه ورزشی انجام دهید!

تقریبا همه می دانند که در باشگاه های ورزشی باید چه کارهایی کنند اما آیا می دانید که چه کارهایی نباید انجام دهید؟


قیمت لوازم خانگی کاهش یافت

نایب رییس اتحادیه لوازم خانگی اصفهان از کاهش قیمت این لوازم خبرداد و افزود: این بخش همچنان با رکود مواجه است.


حمله به کاربران واتس‌اپ و فیس‌بوک/ سرقت اطلاعات

تیم تحقیقاتی آزمایشگاه کومودو حمله بدافزاری جدیدی که کاربران شبکه‌های اجتماعی فیسبوک و پیام رسان واتس‌اپ را هدف قرار داده بود شناسایی کردند.



کانادا درای، نوشیدنی نوستالژیکِ بدون الکل

کانادا درای نام تجاری نوعی نوشابه غیرالکلی است. مالکیت این نام تجاری از سال ۲۰۰۸ میلادی متعلق به گروه دکتر پپر اسنپل است. در حال حاضر نوشابه‌هایی با طعم‌های مختلف تحت این نام تجاری به بازار عرضه می‌شود.



حمایت عجیب یک تماشاگر ایرانی از تیم عربی در ورزشگاه آزادی + عکس

یک تماشاگر ایرانی برای تماشای بازی نفت ایران با الجیش قطر و حمایت از تیم قطری خود را از اهواز به تهران رساند!


رمز تربیت پسر موفق در چیست؟

لازم است بین پدر و پسر هم فاصله یی وجود داشته باشد تا پسر بتواند رشد کرده و عاقل ترین باشد.


چرا دایی 700 میلیون برای صبا هزینه کرد؟
بازگشت علی دایی به فوتبال و نیمکت داغ مربیگری پس از وقفه‌ای چند ماهه و جدایی پرحرف و حدیثش از پرسپولیس قطعا یکی از اخبار مهم نقل و انتقال‌های مهم لیگ پانزدهم بود.


سردترین منطقه ایران با منفی 23 +عکس
گرماب در استان زنجان بادمای منفی 23 درجه، سردترین ایستگاه کشور است.



بمب‌های ساعتی در کمین مردان!
مسئول برگزاری روزملی سلامت مردان نسبت به شیوع بیماری های واگیر جنسی در مردان ایرانی و عوارض این قبیل بیماری‌ها برای جامعه هشدار داد.


عکس/ چهره سردار سليمانی در بهمن ١٣٥٧
چهره سردار سليمانی در بهمن ١٣٥٧ را مشاهده میکنید.


ارزان‌ترین مقصد گردشگری ایران در نوروز 95
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان تهران از ارائه تخفیف 40 درصدی هتل ها، هتل آپارتمان ها و مهمانپذیرهای پایتخت به گردشگران در ایام نوروز 95 خبر داد و گفت: تهران در این ایام ارزان ترین مقصد گردشگری کشور محسوب می شود.


ویتامین‌هایی که قد را بلند‌تر می‌کنند
رشد یک پروسه پیچیده و تحت تاثیر توان ژنتیک، عملکرد سیستم غدد اندوکرین، وضعیت تغذیه ای، سطح فعالیت فیزیکی و وجود یا عدم وجود بیماری های مزمن است.


١٠ عادت تاثیرگذار برای میلیونر شدن

خوب خاطرم هست یک روز در زیرزمین تاریک و گردگرفته خانه نشسته بودم و با خودم فکر می کردم برای اینکه زندگی ام از این رو به آن رو شود چه کار باید کنم؟



تشخیص یک اختلال خونی نادر به روش میکروسکوپی جدید

محققان انگلیسی یک روش میکروسکوپی مقرون‌بصرفه و جدید را طراحی کرده‌اند که با دقت زیاد افراد دارای نوع نادری از اختلال خونی را شناسایی می‌کند.




آنچه عمر آمریکایی ها را کوتاه می کند

یک مطالعه جدید نشان می دهد، آمریکایی ها کمتر از مردم دیگر کشورهای دارای درآمد بالا مانند انگلیس، آلمان و ژاپن عمر می کنند، مسمومیت ناشی از استعمال مواد مخدر، حملات مسلحانه و تصادف از مهمترین دلایل کاهش عمر آمریکایی ها معرفی شده است.

خرگوش غول پیکر به دنبال صاحب جدید!
گفتنی است طول این نژاد از خرگوش‌ها می‌توانند تا 1.2 متر رشد کنند و سالانه حدود 2000 هویج و 700 سیب را مصرف کنند. این خرگوش همچنین می‌تواند هفته‌ای یک لنگه یونجه خشک را نیز میل کند.

عکس/ رقص شمشیر آدمکش‌ها
رقص شمشیر ملک سلمان پادشاه رژیم آل سعود در جشن موروثی جنادریه که هر سال به مدت دو هفته در جنادریه در نزدیکی ریاض عربستان برگزار می شود.


این برج 38 سال است مرمت نشده!
سال‌هاست دیوار به دیوار حیاط «برج طغرل»، آجرهای یکی در میان خانه‌ی همسایه چشم‌ را می‌زند، آجرهایی که با یک نگاه می‌توان قدمت‌شان را حدس زد.

قیمت انواع بنر و ب.ام.و در بازار
قیمت مرسدس بنز-C200- فول در بازار 305 میلیون تومان است.


گوگل به کاربران خود هدیه می دهد
کاربرانی که با ورود به حساب کاربری خود در گوگل برخی کنترل های امنیتی را انجام دهند از دوگیگابایت فضای رایگان ذخیره سازی اطلاعات بهره مند خواهند شد.

راز های پشت پرده فیس‌بوک/فیس بوک چگونه کار می‌کند؟
فیس‌بوک قطعا بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی دنیا است و این موضوع که این شرکت چگونه همه این اطلاعات و ترافیک را مدیریت می‌کند برای بسیاری از ما سوال است. فیس‌بوک که در شمال کالیفرنیا قرار گرفته است تنها 4 سال پس از شروع فعالیت، ارزشی بیشتر از یکصد میلیارد دلار پیدا کرد و بسیاری آمارهای نجومی دیگر هم دارد که با هم بررسی می‌کنیم.

نوزادی که اشتباهی جراحی شد!
تولد برای بسیاری از مردم تماما خاطره و اتفاقی خوشایند محسوب می‌شود، اما گاهی اوقات یک عمل جراحی اشتباهی می‌تواند آن اتفاق را بسیار تلخ کند.


عکس/ جنایتکارانی که نماز هم می‌خوانند

نمازخواندن تعدادی از سربازان رژیم آل سعود بعد از حملات توپخانه ای به شمال یمن

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.