حمیدرضا شکارسری از «تنهایی ماه» می‌گوید

مجموعه شعر حمیدرضا شکارسری با عنوان «چه تنهاست ماه» توسط انتشارات شهرستان ادب منتشر می‌شود.

حمیدرضا شکارسری شاعر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتشار اثر جدید خود گفت: مجموعه شعرم با عنوان «چه تنهاست ماه» به تازگی توسط نشر شهرستان ادب منتشر شد. این کتاب مجموعه شعرهای نیمایی‌ام را دربرمی‌گیرد. در این کتاب حدود 70 اثر نیمایی آورده‌ام.

وی افزود: مجموعه شعر «چه تنهاست ماه» در مضامین مختلف اجتماعی، دینی، عاشقانه و فلسفی منتشر شده است. هم اکنون قالب شعر نیمایی بیشتر از کلاسیک مهجور افتاده است. از یک دهه پیش حرکتی در زمینه‌ احیای آن ایجاد شد. انتشار «تنهاست ماه» شاید گام کوچکی در این زمینه محسوب شود.

این شاعر در خصوص اثر دیگرش با عنوان «عاشقانه‌های پستی» بیان کرد: هم اکنون مجموعه شعرم با عنوان «عاشقانه‌های پستی» از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز خود را گرفته است و هم اکنون مراحل فنی خود را در انتشارات فصل پنجم می‌گذراند. این کتاب 70،‌80 شعر عاشقانه را دربرمی‌گیرد.

شکارسری ادامه داد: تمام کتاب‌ «عاشقانه‌های پستی» درباره یک پستچی و نامه‌ای است که هرگز به دست مخاطب نمی‌رسد. این مجموعه شعر نیز مانند سایر آثارم پیرامون یک شخصیت یا موضوع سروده شده است. این کتاب تا پایان منتشر خواهد شد و می‌توان آن را در مقیاسی گسترده و در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منتشر کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار