همدان؛

شناسایی بیش از ۱۲ هزار سایت های مجرمانه در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان، از شناسایی ۱۲ هزار و ۳۵۴ مورد محتوای مجرمانه سایت‌ها توسط پلیس فتا در استان همدان خبرداد.

شناسایی بیش از ۱۲ هزار سایت های مجرمانه در همدانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار حاجی محمد مهدیان نسب، فرمانده انتظامی استان همدان گفت: پلیس فتای همدان 12 هزار و 354 مورد محتوای مجرمانه سایت‌ها را شناسایی و مورد رسیدگی قرار داده است و در این راستا میزان کشفیات 12 درصد افزایش داشته است.
 
وی افزود: همانطور که ماموران کلانتری ها مدام در منطقه مورد نظر خود گشت می زنند تا از وقوع جرم جلوگیری کنند ماموران پلیس فتا نیز همواره در فضای مجازی حضور دارند تا مانع وقوع جرم در فضای مجازی شوند.
 
وی تصریح کرد: بالابردن سواد اینترنتی والدین، مربیان و خانوداه ها و آموزش نوجوانان و جوانان از جمله راهکار های پیشگیری از گمراهی جوانان است.
 
فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: همچنین400 هزار نفر در استان همدان به صورت چهره به چهره در زمینه‌های عدم استفاده از ماهواره، مؤلفه‌های جنگ نرم، رعایت حجاب و عفاف، رانندگی ایمن و مراقبت از جوانان در مقابل گرایش به اعتیاد مورد آموزش قرار گرفتند.
 
سردار مهدیان نسب خاطرنشان کرد: يکي از عوامل تاثيرگذار جنگ نرم، استفاده از برنامه هاي ماهواره است؛ برنامه هاي ماهواره اي زمينه ساز مفاسد اخلاقي و اجتماعي است و بيشتر از آن كه براي نسل امروز مفيد باشد، مضر است.
 
وی گفت: 4 هزار و 280 مورد نشست همدلی و آموزش همگانی توسط معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان همدان برگزار شده است.
 
وی افزود: جنگ نرم، مقابله هدفمند با افكار، عقايد و ارزش هاست و ترويج مدهاي غربي و غيراسلامي در جامعه اسلامي، نمونه اي از برنامه ريزي ها در اشاعه فرهنگ غربي است كه بايد با هوشمندي و بصيرت در مقابله با آن برنامه ريزي كرد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.