آماده سازی بوستان كوهسنگی مشهد برای اجرای طرح ملی نوروزگاه

مدير كل ميراث فرهنگی، صنايع دستی و گردشگری خراسان رضوی از آماده سازی بوستان كوهسنگی مشهد برای اجرای طرح ملی نوروزگاه خبر داد.

آماده سازی بوستان كوهسنگی مشهد برای اجرای طرح ملی نوروزگاهبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی؛ حسين زارع صفت با اشاره به برنامه ريزي های صورت گرفته برای اجرای طرح ملی نوروزگاه در استان خراسان رضوی گفت: طرح ملی نوروزگاه در قالب يک جشن آئينی و با هدف معرفی و حفظ آئين ها و سنت های نوروزی مردم در دو شهر مشهد و نيشابور برگزار خواهد شد.

وی افزود: اين طرح ملی 24 اسفند با برگزاری همايش علمی – پژوهشی در موزه بزرگ خراسان آغاز و 28 اسفند نيز با اجرای برنامه ها و آئين های نوروزی در فرهنگسرای سيمرغ نيشابور به كار خود پايان خواهد داد.

مدير كل ميراث فرهنگی، صنايع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: در مشهد علاوه بر موزه بزرگ خراسان مجموعه ای از آئين ها و برنامه های فرهنگی – هنری در فضايی به مساحت هفت هزار متر مربع در بوستان كوهسنگی مشهد برگزار خواهد شد.

زارع صفت افزود: برای ارجای اين طرح در بوستان كوهسنگی مشهد سه ميدان گاه اصلی در نظر گرفته شده و شهروندان و گردشگران می توانند از نزديک شاهد اجرای برنامه های فرهنگی و هنری با موضوع نوروز در خراسان باشند.

انتهای پیام//

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار