گزارش: داعشی‌ها از شیوه های مختلف پیشگیری از بارداری استفاده می کنند

بر اساس یک گزارش، داعش برای کنترل جمعیت خود از شیوه های مختلف پیشگیری از بارداری استفاده می کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اینترنشنال بیزینس تایمز، تابستان سال 2014 پس از آنکه گروه تروریستی داعش به شهر سنجار عراق حمله کرد هزاران زن ایزدی کشته شدند، مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفتند و یا به بردگی گرفته شدند. در حالی که تعداد زیادی از جمعیت ایزدی ها در اردوگاه های موقت در منطقه کردستان زندگی می کنند، بسیاری از این زنان نیز همچنان در اسارت گروه تروریستی داعش به سر می برند.

بنابر گزارش نیویورک تایمز، تعدادی از زنان ایزدی که از دست گروه تروریستی داعش گریخته اند، اکنون از دوران سخت اسارت خود پرده برداشته اند. به گفته آنها، عناصر گروه تروریستی داعش از شیوه های مختلف پیشگیری از بارداری استفاده می کردند تا هرقدر دلشان می خواهد زنان را مورد آزار و اذیت جنسی قرار دهند.

"نزار عصمت طیب،" یکی از پزشکان شهر "دهوک" عراق گفت: از میان 700 زنی که بدست عناصر گروه تروریستی داعش مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته اند، تنها 35 نفر (5 درصد) از آنها باردار شده اند.

در حالی که نرخ باروری طبیعی یک زن جوان در هر ماه بین 20 تا 25 درصد است، باید دست کم 140 مورد بارداری گزارش می شد.

نتایج یک پژوهش نشان داد از میان 68 زنی که در کرواسی و بوسنی و هرزگوین در طول جنگ یوگسلاوی مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفتند، 29 نفر (42 درصد) از آنها باردار شده اند. این زنان یزیدی نیز در طور یک روز چندین بار مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته اند. در نتیجه یا سقط جنین انجام داده اند یا به شیوه های مختلف از بارداری جلوگیری کرده اند. 

گزارشها حاکی از آن است که عناصر گروه تروریستی داعش از داروهای خوراکی و تزریقی برای پیشگیری از بارداری برده های جنسی خود استفاده کرده اند.

گزارش سازمان عفو بین الملل در دسامبر 2014 نشان داد تجاوز عناصر داعش به بردگان جنسی و شکنجه آنها باعث شده بسیاری از این زنان ایزدی خودکشی کنند.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۲۸ اسفند ۱۳۹۴
به اسم اسلام چه کثافتکاری هایی میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۲۴ اسفند ۱۳۹۴
خدایا داعش دیگه چه بلایی بود ؟!!!!! اینارو نابود کن تو رو ب خودت قسم
آخرین اخبار