قم؛

برپایی مراسم استغاثه در آخرین جمعه سال

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: حرکت مردمی استغاثه در شهر قم در روز جمعه 28 اسفند ساعت 9 صبح از بلوار پیامبر اعظم (ص) به سمت مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ حجت‌الاسلام عباس ابراهیمی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت:معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران به مناسبت حرکت مردمی استغاثه از ساعت 10 صبح برنامه‌های ویژه‌ای در شبستان کربلا در نظر گرفته است که سخنران آن حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا طباطبایی است و مراسم مناجات‌خوانی و توسل به حضرت ولی عصر (عج) نیز توسط حاج حسن اخباری، مداح اهل بیت برگزار می‌شود و پس از آن نماز استغاثه اقامه خواهد شد.

وی افزود:
قرائت دعای سمات و زیارت آل یاسین در بعد از ظهر روز جمعه 28 اسفند در شبستان کربلا برگزار می‌شود.


ابراهیمی خاطر نشان کرد:
حرکت مردمی استغاثه به منظور تضرع به درگاه پروردگار متعال جهت ظهور و فرج موعود امم حضرت بقیةالله الاعظم در بیش از 10 شهر کشور و برخی کشورهای منطقه به همراه مدافعان حرم برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: قرآن کریم در بسیاری از آیات، زمانی که از استغاثه بندگان سخن به میان می‌آورد، به اجابت آن نیز تصریح کرده است از جمله اجابت استغاثه سپاه اسلام در بدر، اجابت استغاثه حضرت نوح (ع)، اجابت استغاثه حضرت ایوب(ع) و اجابت استغاثه حضرت یونس(ع) و اینها نشان از وعده الهی در اجابت استغاثه است.

حرکت مردمی استغاثه در شهر قم در روز جمعه 28 اسفند ساعت 9 صبح از بلوار پیامبر اعظم (ص) به سمت مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار